Manchetter til trækaksel
-
Shafty
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Manchetter til trækaksel
Hejsa
Ved forårs inspektion af bilen opdagede jeg at manchetten til trækakslen var hoppet af. Det skyldes at klemmen til båndet var sprunget af. Nuvel, den fik ny højtryksfedt og et nyt spændebånd.
Den bagerste manchet opdagede jeg så er mørnet lige bag spændebåndet, med det resultat at det fedt der er i bliver skudt ud.
Ved i om man kan få en ny manchet man kan montere, uden at skulle afmontere trækakslen???
Det snakkede min nabo om at man kan få..
Ved forårs inspektion af bilen opdagede jeg at manchetten til trækakslen var hoppet af. Det skyldes at klemmen til båndet var sprunget af. Nuvel, den fik ny højtryksfedt og et nyt spændebånd.
Den bagerste manchet opdagede jeg så er mørnet lige bag spændebåndet, med det resultat at det fedt der er i bliver skudt ud.
Ved i om man kan få en ny manchet man kan montere, uden at skulle afmontere trækakslen???
Det snakkede min nabo om at man kan få..
C4 Grand picasso 2.0 HDI 2008 276.000 km.
aka Tyffe på citronik :-)
Har Lexia/Diagbox 7.xx
Har Lexia/Diagbox 7.xx
-
Tage Lassen
- Kontakt:
Re: Manchetter til trækaksel
Hej
Thansen har en universal manchet der monteres med trækakselen monteret den skal limes sammen, men hvor godt den holder ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd
Thansen har en universal manchet der monteres med trækakselen monteret den skal limes sammen, men hvor godt den holder ved jeg ikke, men det er da et forsøg værd
-
Shafty
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Re: Manchetter til trækaksel
Hejsa fandt en sådan i biltema, erfarede efter afmontering, at akselen ikke er cirkulær der hvor den skal monteres. Jeg har derfor sendt bilen på værksted istdetet :-) (lavede en nødrep så den kunne køre på værksted.
C4 Grand picasso 2.0 HDI 2008 276.000 km.
Har Lexia/Diagbox 7.xx
Har Lexia/Diagbox 7.xx