LEXIA til en 2.0I 16v RFJ
-
Winther
- Kontakt:
LEXIA til en 2.0I 16v RFJ
Hej forum!
Jeg håber der er nogle behjælpelige hoveder derude..
Jeg har en C5 som er ved at drive mig til vanvid, og håbede på der var nogle i Nordsjælland som havde en LEXIA tester som måske kunne udlæse fejl på min C5?
Problemet er at motor går meget ujævnt når man accelere fra tomgang til ca 1800 omdrejninger, så hoster og hakker motoren og nogle gange så meget at den går ud..
Når bilen er i tomgang så køre den fint, og køre, samt trækker også fint ligeså snart den er kommet op over de 18-2000 omdrejninger.
Jeg har haft skiftet følgende:
Tændspole(bro).
Tændrør.
Olie og filter.
MAP sensor.
CAM shaft dephaser solenoide.
Og endnu ingen forskel.
Jeg har haft en Autel tester på, og den giver ingen fejl. Når jeg så trykker show live data, så viser den lambda sonde 2 står på 99% altid, men dette gør den også selvom jeg piller den fra? Og selv her er der heller ingen forskel i motorgang, og i live data siger den stadig 99%..
Ved i om det kan være en gammel chip tuning der ligger og driller den?
Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe.. -_-*
Mvh
Emil
Jeg håber der er nogle behjælpelige hoveder derude..
Jeg har en C5 som er ved at drive mig til vanvid, og håbede på der var nogle i Nordsjælland som havde en LEXIA tester som måske kunne udlæse fejl på min C5?
Problemet er at motor går meget ujævnt når man accelere fra tomgang til ca 1800 omdrejninger, så hoster og hakker motoren og nogle gange så meget at den går ud..
Når bilen er i tomgang så køre den fint, og køre, samt trækker også fint ligeså snart den er kommet op over de 18-2000 omdrejninger.
Jeg har haft skiftet følgende:
Tændspole(bro).
Tændrør.
Olie og filter.
MAP sensor.
CAM shaft dephaser solenoide.
Og endnu ingen forskel.
Jeg har haft en Autel tester på, og den giver ingen fejl. Når jeg så trykker show live data, så viser den lambda sonde 2 står på 99% altid, men dette gør den også selvom jeg piller den fra? Og selv her er der heller ingen forskel i motorgang, og i live data siger den stadig 99%..
Ved i om det kan være en gammel chip tuning der ligger og driller den?
Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe.. -_-*
Mvh
Emil
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
LKA
- Kontakt:
Re: LEXIA til en 2.0I 16v RFJ
Jeg har Lexia og bor i Ølstykke.
C5 2005 2.0 RFJ stc, C5 2.0 RFJ hatch
-
henrik.hollender
- Kontakt:
Re: LEXIA til en 2.0I 16v RFJ
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at få en lexia på min bil.. Så jeg vi blive utrolig glad hvis jeg en dag må kigge forbi.. Skal også på et tidspunkt have åbnet op for en aux i min radio.