Opdatering af navigation
-
gosmer
- Kontakt:
Opdatering af navigation
Hej
Jeg påtænker at opdatere navigationen på vores C4 Picasso 2015. Der er gratis opdatering, men på Citroens hjemmeside omtaler man 2 systemer:
Opdatering software NAC-system
- Opdatering kort NAC-system
- Opdatering software RCC-system
- Opdatering kort RCC-system
Men hvad for en bruges i vores bil, eller går det helt automatisk, når mn sætter USB stik i ?
Stelnummer:VF73DBHZMFJ637212
mvh
Svend
Jeg påtænker at opdatere navigationen på vores C4 Picasso 2015. Der er gratis opdatering, men på Citroens hjemmeside omtaler man 2 systemer:
Opdatering software NAC-system
- Opdatering kort NAC-system
- Opdatering software RCC-system
- Opdatering kort RCC-system
Men hvad for en bruges i vores bil, eller går det helt automatisk, når mn sætter USB stik i ?
Stelnummer:VF73DBHZMFJ637212
mvh
Svend
-
Psdnmk
- Kontakt:
Re: Opdatering af navigation
Jeg tror din er så gammel at den kører med SMEG system. I så fald kommer du ikke uden om at skal have en færdig USB pen fra Citroen, der er ikke gratis opdatering på de anlæg desværre. Det kan være man kan finde det andre steder, Ebay osv, men den sikre og sikkert dyreste løsning er nok Citroen
-
gosmer
- Kontakt:
Hej
Jeg havde sønnen til at hjælpe. På citroen.dk -Citroen universet-teknologi- opdatering af kort kan man taste
stelnummer ind. Der kan man downloade kort opdatering pakke den ud og overføre til en USB nøgle. Derefter
sætter man den i bilen og kan vælge hvilke kort man vil opdatere. Bilen skal gå medens man gør det. Kortopdatering
er gratis i fem år på biler efter 6 md. 2015.
Jeg havde sønnen til at hjælpe. På citroen.dk -Citroen universet-teknologi- opdatering af kort kan man taste
stelnummer ind. Der kan man downloade kort opdatering pakke den ud og overføre til en USB nøgle. Derefter
sætter man den i bilen og kan vælge hvilke kort man vil opdatere. Bilen skal gå medens man gør det. Kortopdatering
er gratis i fem år på biler efter 6 md. 2015.
-
Psdnmk
- Kontakt:
-
gosmer
- Kontakt:
Lidt i tvivl. Mener jeg fandt et link sidste år men hvordan man kun taste sig til det i menuen, Mener det var SMEG,
Det er systemet inde men gik over til Apple car play.
Det er systemet inde men gik over til Apple car play.