Brændstofklap kan ikke åbnes
-
JohanJH
- Kontakt:
Brændstofklap kan ikke åbnes
Hej,
Jeg har en C3 BlueHDi 1,6 fra 2016
Brændstofklappen er låst/blokkeret så jeg kan ikke åbne denne - er der andre der har oplevet dette problem, og hvordan pokker løser man det?
Jeg har ledt efter en nødåbning inde fra bagagerummet, men kan ikke se noget der har forbindelse til klappen.
og kan heller ikke se selve låsen, skal man have inder skærmen af og så op udefra?
syntes jeg har ledt nettet tynd for billeder og YouTube videoer - uden at der er noget der kan bruges
Jeg har en C3 BlueHDi 1,6 fra 2016
Brændstofklappen er låst/blokkeret så jeg kan ikke åbne denne - er der andre der har oplevet dette problem, og hvordan pokker løser man det?
Jeg har ledt efter en nødåbning inde fra bagagerummet, men kan ikke se noget der har forbindelse til klappen.
og kan heller ikke se selve låsen, skal man have inder skærmen af og så op udefra?
syntes jeg har ledt nettet tynd for billeder og YouTube videoer - uden at der er noget der kan bruges
-
John59
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: Brændstofklap kan ikke åbnes
Sådan finder og bruger du nødåbningenÅbn bagagerummet på din Citroën C3.Gå til siden i bagagerummet (modsat tankdækslets placering på ydersiden, typisk i venstre eller højre side afhængigt af årgang).Fjern eller kig bag bagbeklædningen/isoleringen. Du vil ofte kunne se en lille rød eller orange plastiksnor eller stang.Træk forsigtigt i snoren, hvilket trækker låsetappen tilbage, så du kan åbne tankklappen udefra.