C3 fra 2012 , 1.4hdi total død
-
leonerdmann
- Kontakt:
C3 fra 2012 , 1.4hdi total død
Hej venner , jeg har anskaffet mig en citron c3 fra 2012 , det er en 1.4hdi , den har været total død for strøm , nyt batteri er monteret , fuldt opladt , tørner ikke , ruder kan heller ikke rulle ned , en der ved hvad der kan være galt ? Har autocom og haft på ,men hvis jeg vil nulstille eks service vil den ikke kommunikere med bilen , er min bsi boks død eller bmc box ? Jeg fatter intet absolut intet , håber på hjælp .
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: C3 fra 2012 , 1.4hdi total død
Prøv at søge på Youtube efter BSI reset og lignende for din model.
Service nulstilles blot på instrumentbordet - se Youtube... hold knappen til nulstilling af speedometer inde og sæt tænding på.
Service nulstilles blot på instrumentbordet - se Youtube... hold knappen til nulstilling af speedometer inde og sæt tænding på.
-
John59
- Kontakt:
Tjek forbindelsen på stelkabel mellem batteri % og gearkasse eller fvor det nu engang er forbundet. Dette kan ofte have problemer med at irre på ældre biler.
-
leonerdmann
- Kontakt:
Så fik den renset 5 af 6 stel forbindelser , kan ikke finde den sidste , på gearkasse var den smurt ind i olie , efter samling test af vinduer bum de virkede , lys kunne tænde , så tænkte jeg , den får lige en nulstilling af bsi boks, det skulle jeg så ikke have gjort ,nu virker det ikke igen ,men tilgengæld er vindue nede
det må da være et eller andet strøm der driller tænker jeg ?
-
John59
- Kontakt:
Hvad med + siden af batteriet, rensede du også disse forbindelser?