Updatering af Toushskærm

Besvar
Keor
Kontakt:

Updatering af Toushskærm

Ulæst indlæg af Keor » fre 14. feb 2025 11:31

Er der andre der oplever at de ikke kan updatere deres touchskærm i Citröen Cactus C4 diesel 2020 model, jeg har via Citröen appen fået en meddelse om at der er en updatering til min touchskærm, og har været på nettet og har fundet https://www.citroen.dk/kampagner/kortopdatering.html og har fulgt alle anvisninger, det tager en 1 time at hente updateringen og 1 time at installer den på usb stik med rette format og der er nu forsøgt 3 gang med 3 forskellige usb stik hvor af et af dem var helt nyt og hver gang for jeg samme besked, at bilen ikke kan genkende usb stik, i vejledningen fremgår det at hvis man for denne besked skal man prøve med et andet usb stik og det er som nævnt nu forsøgt 3 gange??

Cimbri
Kontakt:

Re: Updatering af Toushskærm

Ulæst indlæg af Cimbri » tors 20. mar 2025 00:05

Jeg har haft identisk forløb (C4, 1,6 hdi, 2018). Opdatering ikke gennemført, har forsøgt ad to omgange med et par måneders mellemrum. Skærmen udviser dog ingen fejl, virker som da jeg hentede bilen som ny. Citroen-app’n har i øvrigt aldrig virket overbevisende, hvorfor jeg ikke forsøger at (gen)aktivere den.

Besvar