Fartpilot/ fejlkode p1351 / hvem har lexia tester Emnet er løst
-
SimonM
- Kontakt:
Fartpilot/ fejlkode p1351 / hvem har lexia tester
Hej jeg har en Berlingo 1.6 hdi fra 2009
Fartpiloten virker ikke mere, den blinker bare der hvor talene for hastighed skal stå, efter og have læst lidt rundt her inde, gættede jeg på det var koblings kontakt eller bremselys kontakt så skiftede begge ting det har dog ikke hjulpet.
Fik en ganske almindelig obd tester på igår og fik fejlkode p1351, der er ingen fejlkoder i instrumentbordet
Kan denne fejl have indflydelse på fartpiloten
Bilen starter og køre super fint
Så vil jeg høre om der er nogen der har en lexia tester til kodening af aux stik i Viborg/Silkeborg/ herning/Holstebro
Fartpiloten virker ikke mere, den blinker bare der hvor talene for hastighed skal stå, efter og have læst lidt rundt her inde, gættede jeg på det var koblings kontakt eller bremselys kontakt så skiftede begge ting det har dog ikke hjulpet.
Fik en ganske almindelig obd tester på igår og fik fejlkode p1351, der er ingen fejlkoder i instrumentbordet
Kan denne fejl have indflydelse på fartpiloten
Bilen starter og køre super fint
Så vil jeg høre om der er nogen der har en lexia tester til kodening af aux stik i Viborg/Silkeborg/ herning/Holstebro
-
John59
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: Fartpilot/ fejlkode p1351 / hvem har lexia tester
Der han nemt fremkomme lidt ir i selve rat-kontakten. Hvis de er typen med et lille "hjul" mellem + og -, så brøv at rulle på dette hjul et par gange. Det har hjulpet på min når dette problem opstår. ( Sker ca 1 gang om måneden ). :-)
-
SimonM
- Kontakt:
Den har kun hjul hvor man skifter modes +- er knapper
Ellers tak for svar
-
John59
- Kontakt:
Det er præcis det hjul jeg mener. Prøv rulle det lidt op og ned, der hjalp på min.
-
Lars4733
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Måske du kan høre Carsten S - vores øverste admin her inde om han kan hjælpe - han hører vist til i Them og burde da have en Lexia 
Citroen C5 2.0 Tourer 06/2008 X7 RFJ
-
SimonM
- Kontakt:
-
SimonM
- Kontakt: