C4GP '17 CarPlay/Android Auto?
-
KasperBjoernJensen
- Kontakt:
C4GP '17 CarPlay/Android Auto?
Hej,
Jeg har for nylig købt ovenstående køretøj, som er født uden Carplay/Android Auto - men jeg drømmer om at få det.
Efter at have gennemtrawlet det meste af internettet, inkl. lignende tråde i dette forum, var jeg en tur forbi min lokale Citroën forhandler i dag, for at høre, om de havde mulighed for at åbne/opdatere/et eller andet, så funktionerne blev tilgængelige i min bil.
Jeg måtte desværre køre igen med uforrettet sag, teknikeren lod mig vide, at det ikke kunne lade sig gøre i C4GP - i andre Citroën modeller gik det fint - men kan fik ikke lov at åbne for det - det var låst fra fabrikkens side.
Så spørger jeg så her - hvad tænker I om det? Han manden ret? Findes der et workaround? Eller må jeg til læderet og investere i en boks, der kan disse funktioner.
Har vedhæftet billede af softwareversion fra bilen.
Håber på svar.
//Kasper
Jeg har for nylig købt ovenstående køretøj, som er født uden Carplay/Android Auto - men jeg drømmer om at få det.
Efter at have gennemtrawlet det meste af internettet, inkl. lignende tråde i dette forum, var jeg en tur forbi min lokale Citroën forhandler i dag, for at høre, om de havde mulighed for at åbne/opdatere/et eller andet, så funktionerne blev tilgængelige i min bil.
Jeg måtte desværre køre igen med uforrettet sag, teknikeren lod mig vide, at det ikke kunne lade sig gøre i C4GP - i andre Citroën modeller gik det fint - men kan fik ikke lov at åbne for det - det var låst fra fabrikkens side.
Så spørger jeg så her - hvad tænker I om det? Han manden ret? Findes der et workaround? Eller må jeg til læderet og investere i en boks, der kan disse funktioner.
Har vedhæftet billede af softwareversion fra bilen.
Håber på svar.
//Kasper
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
Martinkrone
- Kontakt:
- Virketoften
- Geografisk sted: Odense
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: C4GP '17 CarPlay/Android Auto?
Har desværre ikke nyt kun at jeg måske har lidt samme problem . jeg her en 2016 med navigation men ved ikke om der er carplay , ville gerne opdatere og på mycitroen har jeg hentet fil med opdatering af det standart kort der er i bilen ,, jeg sætter usb med filen i som der skrives at jeg skal men så kommer jeg ikke længere
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 BlueHdi AUT 2016