C4 gp 2018 ingen sæde varme eller varm luft i passager siden.
-
Kjersgaard97
- Kontakt:
C4 gp 2018 ingen sæde varme eller varm luft i passager siden.
Halløj er så heldig at have købt mig en c4 gp. Men nu da det blev vinter fandt vi hurtigt ud af at varmen i passager siden ikke virker. Sædevarme virker heller ikke.
Luft: den vil gerne blæse kold luft ud når man sætter temperaturen til det laveste på klima anlægget. Men sætter man temperaturen op til det højeste kan man mærke at luften bliver "lunken" men aldrig rigtig varm.
Sædevarme: sædevarmen i føre side fungere som det skal.
I passager siden er der ingen lys i dreje knappen til sædevarmen (den man drejer fra 0-3) og vil ikke varme.
Jeg håber sådan at i kloge hoveder herinde har en løsning på det som ikke betyder at instrumentet bordet skal ud
- mvh Anders
Luft: den vil gerne blæse kold luft ud når man sætter temperaturen til det laveste på klima anlægget. Men sætter man temperaturen op til det højeste kan man mærke at luften bliver "lunken" men aldrig rigtig varm.
Sædevarme: sædevarmen i føre side fungere som det skal.
I passager siden er der ingen lys i dreje knappen til sædevarmen (den man drejer fra 0-3) og vil ikke varme.
Jeg håber sådan at i kloge hoveder herinde har en løsning på det som ikke betyder at instrumentet bordet skal ud
- mvh Anders
-
duckson
- Kontakt:
Re: C4 gp 2018 ingen sæde varme eller varm luft i passager siden.
Ingen sæde varme skyldes typisk defekt varme legeme, de er så skrøbelige at et knæ i sædet kan ødelægge dem, kender ikke pris for nyt.
Mht luft sikre dig den står til samme temp i højre/ venstre side, men det har du sikkert tjekket.
Mht luft sikre dig den står til samme temp i højre/ venstre side, men det har du sikkert tjekket.