Bluetooth i C4
-
jubbas
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 6. sep 2018 07:43
- Kontakt:
Re: Bluetooth i C4
For lige at føje lidt mere til tråden:
Når jeg har en samtale i gang mens jeg starter bilen går telefon over på bilens anlæg og der bliver den lige indtil tænding bilen stoppes. Det vil sige at alt er normalt når forbindelsen etableres på denne måde. Er det noget der kan få kloge hoveder til at regne noget ud?
hilsen holger
Når jeg har en samtale i gang mens jeg starter bilen går telefon over på bilens anlæg og der bliver den lige indtil tænding bilen stoppes. Det vil sige at alt er normalt når forbindelsen etableres på denne måde. Er det noget der kan få kloge hoveder til at regne noget ud?
hilsen holger
-
Flemmimg
- Indlæg: 27
- Tilmeldt: ons 3. jun 2020 16:06
- Kontakt:
- posh
- Indlæg: 1917
- Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Re: Bluetooth i C4
Sådan skal det jo gerne være, det gør præcis som det skaljubbas skrev: ↑tors 11. jun 2020 09:04For lige at føje lidt mere til tråden:
Når jeg har en samtale i gang mens jeg starter bilen går telefon over på bilens anlæg og der bliver den lige indtil tænding bilen stoppes. Det vil sige at alt er normalt når forbindelsen etableres på denne måde. Er det noget der kan få kloge hoveder til at regne noget ud?
hilsen holger
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
-
jubbas
- Indlæg: 33
- Tilmeldt: tors 6. sep 2018 07:43
- Kontakt:
Re: Bluetooth i C4
Det gør den - men det er vist ikke rigtigt at der skal være en samtale i gang for at etablere kontakt?