Usb stik hak i musikken
-
Creazy
- Kontakt:
Usb stik hak i musikken
Jeg har en c4 cactus skyline diesel fra 2019 altså en af de nyeste.. Jeg har et problem med usb stikket eller altså kontakten.. Tidligere brugte jeg det usb stik jeg havde musik på fra tidligere men nogen gange meldte skærmen noget med fare for overophedning.. Jeg endte med at bruge et helt nyt usb stik og lægge musik på det, det fungerede godt i en god tid men nu begynder den at hakke i musikken og ødelægge lyden, og det er nogen gange de samme numre andre gange andre musiknumre, lidt ligesom hvis det var en cd med ridser..
Har tidligere prøvet en usb adapter til flere stik men der begyndte det med lyden så dropper jeg den og har usb stikket direkte i det stik der er i bilen som det eneste men den driller stadig med lyden
Har nogen prøvet lign? Eller har en idé om årsagen til dette? Det er lige meget om bilen har kørt i længere eller kortere tid det er der ikke rigtig noget med den hakker og forvrænger lyden af musiknumrene...
Vil blive taknemlig for et råd
høre nærmest aldrig radio kun usb så det er vældig træls..
Har tidligere prøvet en usb adapter til flere stik men der begyndte det med lyden så dropper jeg den og har usb stikket direkte i det stik der er i bilen som det eneste men den driller stadig med lyden
Har nogen prøvet lign? Eller har en idé om årsagen til dette? Det er lige meget om bilen har kørt i længere eller kortere tid det er der ikke rigtig noget med den hakker og forvrænger lyden af musiknumrene...
Vil blive taknemlig for et råd
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Re: Usb stik hak i musikken
selv en USB dongle bliver træt over tid, tag det ind til computeren og formater det, og læg så musikken på igen, så spiller det sikkert fint igen
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Nu ved jeg ikke hvilke sticks du har til rådighed, men min erfaring siger at der er væsentlig forskel mærkerne imellem. Prøv evt. med et kort forlængerkabel af ordentlig kvalitet. Det vil udelukke at vægten af sticken "river den ud".
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
-
Creazy
- Kontakt:
Usb stik er dacota og helt nyt stik..
Kan prøve at se om det vil fungere
Kan godt være at usb stik bliver træt over tid men altså det er jo ikke et år endnu det er brugt i den bil..
Den forrige bil hvor jeg havde et andet stik i som var ukendt mærke det fungerede uden problemer i 4 år...
Er der måske noget med usb 3.0 der ikke nødvendigvis duer med min c4 cactus
Må prøve mig frem med jeres svar.. Og tak

Kan prøve at se om det vil fungere
Kan godt være at usb stik bliver træt over tid men altså det er jo ikke et år endnu det er brugt i den bil..
Den forrige bil hvor jeg havde et andet stik i som var ukendt mærke det fungerede uden problemer i 4 år...
Er der måske noget med usb 3.0 der ikke nødvendigvis duer med min c4 cactus
Må prøve mig frem med jeres svar.. Og tak