Vand i bunden af 2014 Grand Picasso
-
C-Damsgaard
- Kontakt:
Vand i bunden af 2014 Grand Picasso
Hej allesammen
Jeg har en C4 Grand Picasso der bliver våd i bunden.
På værksted mente de at det var en gummiprop der var ført ledninger ud til oliefyr der var synderen. Den skulle være fikset men der kommer stadig vand ind.
Jeg har haft begge inderskærme foran nede og har renset afløbene til vandkassen under forruden. Stadig vand i bilen.
Så har jeg læst et sted at det kan være afløb fra klimaanlægget der er tilstoppet. Nu er mit spørgsmål så. Hvordan kommer jeg lettest til denne slange så jeg kan få den renset? Skal jeg have skilt noget af instrumentbordet ad eller kan jeg komme til den nedefra hvis jeg kører bilen på en lift?
På forhånd tak for hjælpen
Christian Damsgaard
På værksted mente de at det var en gummiprop der var ført ledninger ud til oliefyr der var synderen. Den skulle være fikset men der kommer stadig vand ind.
Jeg har haft begge inderskærme foran nede og har renset afløbene til vandkassen under forruden. Stadig vand i bilen.
Så har jeg læst et sted at det kan være afløb fra klimaanlægget der er tilstoppet. Nu er mit spørgsmål så. Hvordan kommer jeg lettest til denne slange så jeg kan få den renset? Skal jeg have skilt noget af instrumentbordet ad eller kan jeg komme til den nedefra hvis jeg kører bilen på en lift?
Christian Damsgaard
- JensNo
- Geografisk sted: Hønefoss
- Diagbox: Ja
- Version: V5.29
- Kontakt:
Re: Vand i bunden af 2014 Grand Picasso
Du kan have vand i dine paneler, er der det går det ind i bilen den vej.C-Damsgaard skrev: ↑ons 25. dec 2019 15:09Hej allesammen
Christian Damsgaard
Der må være nogle drænhuller langs panelerne, prøv at lokalisere dem og rense dem.
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: Vand i bunden af 2014 Grand Picasso
A/C: Ja, du kan komme til nedefra.
Der kan komme en anseelig mængde vand ind i bilen, hvis afløbet er stoppet.
Uden at vide det med sikkerheds mht. din bil kan man ofte også komme til indefra, formentlig fra passagersiden, hvor du kan demontere slangen og med trykluft blæse ind mod varmekassen.
Hvis du opgiver bilens reg. nr. eller de sidste otte cifre i stelnummeret, kan det slås op.
Der kan komme en anseelig mængde vand ind i bilen, hvis afløbet er stoppet.
Uden at vide det med sikkerheds mht. din bil kan man ofte også komme til indefra, formentlig fra passagersiden, hvor du kan demontere slangen og med trykluft blæse ind mod varmekassen.
Hvis du opgiver bilens reg. nr. eller de sidste otte cifre i stelnummeret, kan det slås op.