Opdatering af software og kort
-
Jni09
- Kontakt:
Opdatering af software og kort
Har en C4 Grand Picasso fra december 2017. Skærmen genstarter af og til. Altså bliver sort i 5 sek. og starter igen.
Har tænkt mig at opdatere softwaren i håb om at slippe af med problemet (og opdatere kort nu hvor jeg er i gang). Har hentet programmet via MyCitroen og lavet USB nøgle klar. Der står det skulle tage en times tid i bilen hvor motoren samtidig skal køre.
Nu til spørgsmålet:
Hvad nu hvis skærmen genstarter mens opdateringen er i gang? Så bliver det vel for alvor noget juks? Jeg sammenligner det med at trække stikket ud til pc en mens man opdaterer din BIOS?
Garantien er jo udløbet så jeg vil helst ikke gøre ondt værre!?
Er der nogen som har prøvet noget tilsvarende? Tror I man risikerer at den genstarter midt i det hele?
Har tænkt mig at opdatere softwaren i håb om at slippe af med problemet (og opdatere kort nu hvor jeg er i gang). Har hentet programmet via MyCitroen og lavet USB nøgle klar. Der står det skulle tage en times tid i bilen hvor motoren samtidig skal køre.
Nu til spørgsmålet:
Hvad nu hvis skærmen genstarter mens opdateringen er i gang? Så bliver det vel for alvor noget juks? Jeg sammenligner det med at trække stikket ud til pc en mens man opdaterer din BIOS?
Garantien er jo udløbet så jeg vil helst ikke gøre ondt værre!?
Er der nogen som har prøvet noget tilsvarende? Tror I man risikerer at den genstarter midt i det hele?
-
Jni09
- Kontakt:
Re: Opdatering af software og kort
Nå. Jeg tog chancen og fik opdateret både software og kort. Det har ikke genstartet hverken under installations processen eller efterfølgende.
Om det reelt har løst problemet ved jeg først om 14 dage. Jeg giver en Update herinde hvis jeg husker det.
Om det reelt har løst problemet ved jeg først om 14 dage. Jeg giver en Update herinde hvis jeg husker det.
-
Jni09
- Kontakt:
Re: Opdatering af software og kort
Den har ikke lavet ballade siden så jeg antager at problemet er blevet løst som følge af opdatering.