Gran Picasso fejl suspension faulty
-
Labus
- Kontakt:
Gran Picasso fejl suspension faulty
Hej.
Min søn var ude og køre da han fik denne fejlkode i displayet. Suspension faulty.
Bagenden sænker sig ikke mere, når man slukker bilen. Bilen er en CITROËN C4 GRAND PICASSO I (UA_) 2.0 HDi 138 (136Hk) fra 2009.
Min søn var ude og køre da han fik denne fejlkode i displayet. Suspension faulty.
Bagenden sænker sig ikke mere, når man slukker bilen. Bilen er en CITROËN C4 GRAND PICASSO I (UA_) 2.0 HDi 138 (136Hk) fra 2009.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
DS-Reval
- Kontakt:
Re: Gran Picasso fejl suspension faulty
Det kan være ventilen, der skal lukke luften ud, som har sat sig fast. Det var jeg ude for. Den er indbygget i kompressoren til luftaffjedringen, og det kan vist desværre ikke afhjælpes på anden måde end at købe en ny kompressor. Dog kunne jeg godt leve med problemet et stykke tid, det er værre, hvis kompressoren ikke kan fylde luftbælgene op. Det problem opstod senere og så købte jeg både ny kompressor og nye bælge. Helt original kompressor kunne fås væsentlig billigere på nettet end hos Citroen forhandlere. Men normalt skal bagenden jo ikke sænke sig, så snart man slukker bilen.