Ny bil - Endelig
-
Kristofferj
- Kontakt:
Ny bil - Endelig
Hej alle sammen.
Så lykkedes det endeligt. Jeg fik skiftet den gamle C5’er 2.0 benzin fra 2002 ud med en nyere bil.
Efter at have kigget på et hav af biler fandt jeg endelig BILEN!! Jeg har været omkring alt fra VW Passat, Ford Focus, Volvo V50, VW Golf, og ikke mindst Citroën Grand C4 Picasso og Citroën C5.
Valget faldt på sidste nævnte, så nu holder der en Citroën C5 Seduction Tourer 2.0 Diesel med 163hk i indkørslen. Den er fra 2012 og har gået 179.000km.
Og hold da op hvor er det en lækker vogn! Jeg har aldrig haft så dejlig en bil før med så stor køreglæde.

På papiret står den jo opgivet til at køre 19.6km/l, men hvor langt kan I andre med sådan en bil få den til at gå i km/l??
Og til jer alle. Tusind tak for hjælpen med alle mine spørgsmål gennem tiden!!

—
Kristoffer
Så lykkedes det endeligt. Jeg fik skiftet den gamle C5’er 2.0 benzin fra 2002 ud med en nyere bil.
Efter at have kigget på et hav af biler fandt jeg endelig BILEN!! Jeg har været omkring alt fra VW Passat, Ford Focus, Volvo V50, VW Golf, og ikke mindst Citroën Grand C4 Picasso og Citroën C5.
Valget faldt på sidste nævnte, så nu holder der en Citroën C5 Seduction Tourer 2.0 Diesel med 163hk i indkørslen. Den er fra 2012 og har gået 179.000km.
Og hold da op hvor er det en lækker vogn! Jeg har aldrig haft så dejlig en bil før med så stor køreglæde.
På papiret står den jo opgivet til at køre 19.6km/l, men hvor langt kan I andre med sådan en bil få den til at gå i km/l??
—
Kristoffer
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Citroën C5 Seduction Tourer 2.0 Diesel 163hk fra 2012
-
Lars4733
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Ny bil - Endelig
Tillykke med dytten... (husk at få checket den venstre inderste baglygte der ikke virker..) ;-)
Selv har jeg også lige skiftet den gamle C5'er ud, dog i en anden prisklasse, det endte med en 2006 model Peugeot 407SW
Selv har jeg også lige skiftet den gamle C5'er ud, dog i en anden prisklasse, det endte med en 2006 model Peugeot 407SW
-
john_madsen
- Geografisk sted: Struer
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Tillykke med bilen, den er fed. Håber du fik slettet pantet i den inden du købte den ;-)
Struer - kan montere/afbalancere dæk og presse hydraulikslanger
Har Diagbox 7.02
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
Mercedes S212
C3 1.4hdi (svigermors)
Har Diagbox 7.02
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
Mercedes S212
C3 1.4hdi (svigermors)
-
Kristofferj
- Kontakt:
Taaaak.... Det er virkelig en lækker bil...
Venstre baglygte er skiftet, det blev den igår
Og ang pantet, så er det betalt ud, det tager blot 5-8 dage før sagen er afsluttet og pant mærket officielt bliver slettet. Jeg har snakket med finansierings selskabet der har pantet. På det punkt har jeg sikret mig.
—
Kristoffer
Venstre baglygte er skiftet, det blev den igår
Og ang pantet, så er det betalt ud, det tager blot 5-8 dage før sagen er afsluttet og pant mærket officielt bliver slettet. Jeg har snakket med finansierings selskabet der har pantet. På det punkt har jeg sikret mig.
—
Kristoffer
Citroën C5 Seduction Tourer 2.0 Diesel 163hk fra 2012
-
Hansen
- Kontakt:
Kører i gennemsnit 17,2 km/l iflg. bilens beregninger - har aldrig lavet en manuel beregning.
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Tillykke med din "nye" bil. Den ser rigtig fin ud - og står godt til huset :-)
Jeg håber, at du får stor fornøjelse af den.
Jeg håber, at du får stor fornøjelse af den.
- Thomas-R
- Kontakt:
forbruget afhænger meget af hvor du køre, er det mest landevej og motorvej kan du godt få den op på 20-22km/l på uret, faktisk ikke så svært. Er det meget kold motor og by kørsel er del betydeligt lavere, start stop kva vægten er ikke dens livret med hensyn til forbrug, men er den først i gang..
Vi kan køre på ferie ned gennem Tyskland, med kone, 2 børn og bilen fyldt med skrammel og stadig holde den på 18-19Km/l og jeg køre ikke 100km/t i indersporet
Vi kan køre på ferie ned gennem Tyskland, med kone, 2 børn og bilen fyldt med skrammel og stadig holde den på 18-19Km/l og jeg køre ikke 100km/t i indersporet
C5 2.0HDi 163 Berline 2011
-
baksi1
- Geografisk sted: Fredericia
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Tillykke , har selv en 140 HDI fra 2012 køre også rigtig godtKristofferj skrev: ↑tirs 5. maj 2020 08:07Hej alle sammen.
—
Kristoffer
Citroen C5 140 HDI 2012 168000 km