Rudehejs - initalisering

Alt i 300 serien, inkl. 300x serien

Peugeot-sektionen er som test ind til videre. Kommer der indlæg, bliver kategorierne for bilerne delt bedre op.
Besvar
SRO
Moderator
Indlæg: 1965
Tilmeldt: søn 19. feb 2017 19:13
Geografisk sted: København
Diagbox: Ja
Kontakt:

Rudehejs - initalisering

Ulæst indlæg af SRO » ons 22. sep 2021 21:10

Har et problem med initalisering af rudehejs på 307CC, det ene hejs er helt nyt.

Jeg har forgæves forsøgt at få rudehejsene til at fungere med automatisk oprul. Ruderne køres op/ned og nogen gange virker indlæringen.... for så at give problemer næste gang der komme tænding på (nogen gange også uden tændingen har været taget fra).

Rudehejsene fungerer således mekanisk og elektrisk, men det er som om strømforsyningen mistes... giver det mon mening? 8-)

Nogen gange kan (især) ruden i førerdøren køres i bund, men så vil den ikke op igen - der skal så to-tre tryk på kontakten til for at "vække den", men jeg har også oplevet kun at kunne få ruden op ved at anvende "fællesoprulningsknappen" - en særlig funktion i en CC model. Dernæst fungerer vinduet så, måske ;)

Det er faktisk ret irriterende og jeg kan ikke helt gennemskue hvor jeg skal begynde fejlsøgningen, idet der også er problemet med knappen i passagersiden, hvorfor jeg tænker at det må være et forsyningsproblem, uden for dørene og ledninger til samme.

Besvar