Vand i dørene
- Gribben
- Geografisk sted: Bramming
- Kontakt:
Vand i dørene
Lyder som der er swimming pool i dørene når jeg bremser/acc.
Er det noget nogen kender en kur/årsag til ?
Det undrer mig der intet afløb er i sådan en fætters døre, i min er der i hvert fald ikke, og der er ret meget vand efter kort tid i regnvejr.
Er det noget nogen kender en kur/årsag til ?
Det undrer mig der intet afløb er i sådan en fætters døre, i min er der i hvert fald ikke, og der er ret meget vand efter kort tid i regnvejr.
C4 Spacetourer PureTech130 2018
- rasbak
- Geografisk sted: Vejle
- Kontakt:
Re: Vand i dørene
Har også en swimmingpool i begge bagdøre på min 308èr.
Når jeg flår listen af så kommer der mindst en liter ud af hver side.
Det er selvfølgelig ikke optimalt , men det tager under et minut at tømme og poppe listen på plads, så det gør jeg ikke mere ved....
Når jeg flår listen af så kommer der mindst en liter ud af hver side.
Det er selvfølgelig ikke optimalt , men det tager under et minut at tømme og poppe listen på plads, så det gør jeg ikke mere ved....
2008- Peugeot 308 1,6hdi .
... og nu også med en 2013 Opel ASTRA J (P10) ,1,6 5 dørs
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
der er altså afløb i bunden af alle dørene, at disse så kan være tilstoppet af div. snav især nok rustbeskyttelse er en anden sag, hullerne sidder og gemmer sig under/ved gummilisterne, alternative muligheder er bla. at udskære et stykke i dørbeklædningen og isætte en glasklar plast plade, og så holde guldfisk i dørene, det er også set med en rude udvendigt på dørene så fiskene kan kigge ud, det kan de godt lide....

C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
-
AndersR
- Geografisk sted: 2860 Søborg
- Kontakt:
Vi har også bøvlet med vand i førerdøren på vores Berlingo (samme model som din). Jeg er endt med at permanent køre med den ene ende af listen løsnet - ikke optimalt, men det gider ikke ud ellers..
Nuværende biler: 2018 Grand C4 Picasso 1,6 hdi, 2001 Xantia Weekend 1,8 16v
Tidligere: 2008 Berlingo XTR 1,6 hdi, 2003 Berlingo 2,0 hdi, 1989 BX 19TRD, 1997 Xantia Weekend 2,0 16v og 1998 Xantia Weekend 1,8 16v, Peugeot 307sw
Tidligere: 2008 Berlingo XTR 1,6 hdi, 2003 Berlingo 2,0 hdi, 1989 BX 19TRD, 1997 Xantia Weekend 2,0 16v og 1998 Xantia Weekend 1,8 16v, Peugeot 307sw
- rasbak
- Geografisk sted: Vejle
- Kontakt:
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
2008- Peugeot 308 1,6hdi .
- Gribben
- Kontakt:
- Gribben
- Kontakt:
Som Palle ganske rigtigt sagde er der huller, 3 stk bag listen, og de var tilstoppede i begge døre.
De er lidt nemmere at rense hvis man lige afmonterer gummilisten.
Desværre afsløredes også et andet problem. Men det klarer en god grunder. Hvad bruger I drenge? En corrostabil grunder eller zink/alu spray ? Jeg har hørt sidstnævnte er svær at overmale.
De er lidt nemmere at rense hvis man lige afmonterer gummilisten.
Desværre afsløredes også et andet problem. Men det klarer en god grunder. Hvad bruger I drenge? En corrostabil grunder eller zink/alu spray ? Jeg har hørt sidstnævnte er svær at overmale.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
C4 Spacetourer PureTech130 2018
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Zink alu, den er ikke svær at over male især ikke hvis du lige sprayet over med grunder inden lak
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm