Jeg vil åsse være med.
- møffe
- Geografisk sted: Lolland, i udkanten af DK
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Jeg vil åsse være med.
Billeder test:
edit: hovsa, det var nemt...
edit: hovsa, det var nemt...
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
- Frankmich
- Geografisk sted: fyn
- Kontakt:
Re: Jeg vil åsse være med.
Det ser bare rigtig godt ud på iPhone
-
Orla Pedersen
- Geografisk sted: Himmerland
- Kontakt:
Joe med, men nok ikke i samme tempo som på det oprindelige Citronik á "makita". Dels fordi C5'eren ikke udfordrer helt så meget som Xantia'en gjorde, og når den endelig gør, så skubber jeg den hen til den lokale mekaniker. Jeg vil egentlig hellere bruge tiden på at ro kajak, og eventuel "biltid" går til at få en Think City på vejen igen, http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,27036.0.html det kommer nok til at tage lidt tid 
--
O. Pedersen
O. Pedersen
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Siden ser også ud til at skalere fint på min telefon;
Stående: Liggende:
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
-
Psdnmk
- Kontakt:
Jeg er også med - med de dystre udsigter Citronik.dk tilsyneladende har.
Men tillader mig at være en lille smule skeptisk med det nye forum, kan ikke lade være med at sammenligne det med dengang peugeotforum.dk blev oprettet af nogle afhoppere fra Hi-speed.dk, Peter osv, det gik fint i begyndelsen, men er dødt og begravet i dag.
Håber jeg tager fejl
Men tillader mig at være en lille smule skeptisk med det nye forum, kan ikke lade være med at sammenligne det med dengang peugeotforum.dk blev oprettet af nogle afhoppere fra Hi-speed.dk, Peter osv, det gik fint i begyndelsen, men er dødt og begravet i dag.
Håber jeg tager fejl
- tronde
- Geografisk sted: Norge
- Kontakt:
Grunnen til at vi hopper av Citronik, er jo fordi eier har gått under jorden.Psdnmk skrev: ↑søn 5. mar 2017 21:19Jeg er også med - med de dystre udsigter Citronik.dk tilsyneladende har.
Håber jeg tager fejl![]()
Et forum vil aldri bli bedre enn hva deltakerne gjør det til. Gamle Citronik hadde utrolig mye kunnskap samlet opp gjennom mange år. Når man ser at alt arbeidet forsvinnner ned i et sort hull fordi Webhost ikke får sine penger, og eier i praksis gir blanke fanden i det nye, er det begrenset hvor mye arbeid man gidder å legge ned der.
Carsten har backuprutiner på plass, og da er det en god mulighet for at ting ikke totalhavarer på nytt. Da er det også bryet verdt å delta her.
Trond kjører 1996 XM TCT Break
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Det er én af de ting, jeg har haft med i overvejelserne - Men Peter fik heller ikke nogen brugere på sitet.Psdnmk skrev: ↑søn 5. mar 2017 21:19Jeg er også med - med de dystre udsigter Citronik.dk tilsyneladende har.
Håber jeg tager fejl![]()
Prøv og kig på hi-speed, 99% af alle spørgsmål havner i off-topic, og omhandler slet ikke biler. At kalde det et Peugeot-forum mere, er vist en tilsnigelse.
(PS. hvordan fandt man på brugernavnet Vammelkaffe?)
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
-
Psdnmk
- Kontakt:
Nej der er ikke meget Peugeot over Hi speed længere. Det er en lille kreds der holder det kørende, så det får ende på et tidspunkt. Har skrevet over 1000 indlæg derinde for år tilbage, men er ude for længst.
Vammelkaffe blev opfundet i frustration over at det er umuligt at finde et brugbart navn til mails osv efterhånden. Jeg har aldrig oplevet at Vammelkaffe var optaget, men det blev lidt belastende i længden. Prøv f.eks at fortælle den pæne receptionist på Scandic, at din mail er vammelkaffe@idiot.dk. Det holder altså ikke i længden
Eller arbejdsgiveren, forsikringen osv 
Vammelkaffe blev opfundet i frustration over at det er umuligt at finde et brugbart navn til mails osv efterhånden. Jeg har aldrig oplevet at Vammelkaffe var optaget, men det blev lidt belastende i længden. Prøv f.eks at fortælle den pæne receptionist på Scandic, at din mail er vammelkaffe@idiot.dk. Det holder altså ikke i længden