Peugeot fornekter seg ikke

Besvar
Brugeravatar
tronde
Geografisk sted: Norge
Kontakt:

Peugeot fornekter seg ikke

Ulæst indlæg af tronde » tirs 27. jun 2017 01:31

De har jo en lang tradisjon med å holde liv i utgåtte modeller. 405 ble merkets 4. mest solgte modell i verden i 2016, 19 år etter at den forsvant fra Europa.

Dette er et klipp fra siste utgave av svenske "Vi Bilägare".
221239.PNG
Jeg husker en av de første testene jeg leste om den, trolig i "Auto motor und sport". De mente at den var i overkant fleksibel i karrosseriet, og sammenliknet det å sitte i baksetet med å sitte i et kaffekrus av plast mens man kjører i 100km/h på Autobahn.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Trond kjører 1996 XM TCT Break

Brugeravatar
posh
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Peugeot fornekter seg ikke

Ulæst indlæg af posh » tirs 27. jun 2017 10:46

Tja, de Iranere lever jo med en vestlig boykot, så peugeot har jo ikke mulighed for at opgradere fabrikken der til de nyeste modeller, men det kommer nu nok med tiden, når landet bliver "stuerent" og den er såmænd ikke meget værre end en Lada eller Moskovit fra det Russiske venneland
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D

de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

SRO
Moderator
Geografisk sted: København
Diagbox: Nej
Kontakt:

Ulæst indlæg af SRO » tirs 27. jun 2017 22:22

En 405 er skam en ganske fin bil at køre i, især de lidt dyrere udgaver, men der er jo altid delte meninger om den slags.

Brugeravatar
tronde
Geografisk sted: Norge
Kontakt:

Ulæst indlæg af tronde » tirs 27. jun 2017 22:30

Jeg tror de fjernet følelsen av "kaffekrus" etter en stund. Det var flere fabrikat som hadde problemer med karosseristivheten på den tiden.
Trond kjører 1996 XM TCT Break

Besvar