manchet ved baghjul inden syn

jixxel
Geografisk sted: Næstved
Diagbox: Ja
Version: 7.62
Kontakt:

Re: manchet ved baghjul inden syn

Ulæst indlæg af jixxel » man 30. jul 2018 19:29

Tror sgu den skal på værksted. Har set lidt video om det nu. De åbner for nogle hydrelikskruer og efterfylder bagefter . Det tør jeg ikke. Jeg ender bare med at ødelægge en masse Men tak for svar :-)
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)

Brugeravatar
posh
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Ulæst indlæg af posh » man 30. jul 2018 19:35

ja nu er den video du fik jo en del mere omfattende end bare at skifte bælgen, prøv kun at se den del der handler om at frigøre cylinderen nede ved bunden, det er jo alt hvad du har brug for
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D

de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

jixxel
Geografisk sted: Næstved
Diagbox: Ja
Version: 7.62
Kontakt:

Ulæst indlæg af jixxel » man 30. jul 2018 20:01

mange tak posh , jeg skylder sgu snart en kølig pils til hele citroen forumet hvis vi mødes ved et træf , med alle de skønne råd jeg har fået herinde til min c5 de sidste måneder :-) håber snart der kommer nogle emner op hvor jeg kan hjælpe :-)
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)

Besvar