Bak sensor foran, aktivering
- Thomas-R
- Kontakt:
Bak sensor foran, aktivering
Hej, prøver lige også her inde
Selvom jeg var helt sikker på det bare var dummy dæksler der sad for de 4 huller i min front kofanger viste det sig at der var ledninger bag og at det ret faktisk var sensorer der sad der og kiggede.
Her til aften prøvede jeg at aktiverer dem med diagbox, men der må være et stede jeg har glemt at ændre det, var i BSI og ændre til både for og bag, gemt og den viser det også når jeg går ud og ind igen, når jeg vælger aas/bagsensor modulet og kører en test er alt ok, væger jeg radioen står der også vol indstilling for både for og bag.
Men kører jeg tæt på noget foran sker der ikke en fis, bagud virker som det plejer med billedet i skærmen når jeg lægger bak i.
Hvad mangler jeg, har læst på div forum men er ikke blevet klogere...
Mvh Thomas
Selvom jeg var helt sikker på det bare var dummy dæksler der sad for de 4 huller i min front kofanger viste det sig at der var ledninger bag og at det ret faktisk var sensorer der sad der og kiggede.
Her til aften prøvede jeg at aktiverer dem med diagbox, men der må være et stede jeg har glemt at ændre det, var i BSI og ændre til både for og bag, gemt og den viser det også når jeg går ud og ind igen, når jeg vælger aas/bagsensor modulet og kører en test er alt ok, væger jeg radioen står der også vol indstilling for både for og bag.
Men kører jeg tæt på noget foran sker der ikke en fis, bagud virker som det plejer med billedet i skærmen når jeg lægger bak i.
Mvh Thomas
C5 2.0HDi 163 Berline 2011
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Re: Bak sensor foran, aktivering
hej Thomas
vil du nu til at bagge forlæns ???
hvad siger din brugsningsavis om emnet har du læst side 147 148, der står der blant andet at
Systemet bliver inaktivt :
- Når bilen sættes ud af bakgear.
- Når hastigheden er over 10 km/t
i fremadgående gear.
- Når bilen holder stille i mere
end 3 sekunder i fremadgående
gear.�
�
vil du nu til at bagge forlæns ???
hvad siger din brugsningsavis om emnet har du læst side 147 148, der står der blant andet at
Systemet bliver inaktivt :
- Når bilen sættes ud af bakgear.
- Når hastigheden er over 10 km/t
i fremadgående gear.
- Når bilen holder stille i mere
end 3 sekunder i fremadgående
gear.�
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
-
pug407aut
- Geografisk sted: Aalborg
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
bsi, skærm og radio hvis jeg ikke husker forkert, i bsi der mener jeg der er mere end et sted der skal ændres.Thomas-R skrev: ↑ons 11. apr 2018 07:15Hej, prøver lige også her inde![]()
Mvh Thomas
jeg har selv været der med en X7, og her var jeg nød til at deaktivere parkerings systemet, for så at starte forfra med kodningen før det kom til at virke
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 732.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, Lexia tester
Mekaniker og dæk montør (vulkanisør) af alle typer dæk til daglig
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, Lexia tester
Mekaniker og dæk montør (vulkanisør) af alle typer dæk til daglig
- Thomas-R
- Kontakt:
Var forbi mit lokal "citroen" værksted i dag, det tog ham under 2 min at konstaterer at det var noget uoriginalt der var monteret, sur mås..
C5 2.0HDi 163 Berline 2011