C5 X7 nye bærearme og bærkugle
- SJN
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
C5 X7 nye bærearme og bærkugle
Så er mine bøsninger i bærearmene på min C5 færdige....180.000. Sikkert første gang de er skiftet måske ?
Det bliver ihvertfald dejligt at få nye på så den kører ordentligt igen.
Men min kammerat som bestilte dele fik desværre hentet de forkerte hjem, så vi prøver lige igen imorgen
Der må være en fejl på den side han bestilte fra, fordi de skulle være dem til en alu forbro, og hydraulik undervogn....men det var det tydeligvis ikke det som vi fik.......alt for mange muligheder i forskellige dele man kan bestille hjem.....
Bærekuglen var helt færdig....nåle lejerne var helt rustner, og faldt bare ud
Men det føltes dog ikke så galt på bilen, men da den blev skilt ad kunna man se den havde set bedre dage 
Det bliver ihvertfald dejligt at få nye på så den kører ordentligt igen.
Men min kammerat som bestilte dele fik desværre hentet de forkerte hjem, så vi prøver lige igen imorgen
Der må være en fejl på den side han bestilte fra, fordi de skulle være dem til en alu forbro, og hydraulik undervogn....men det var det tydeligvis ikke det som vi fik.......alt for mange muligheder i forskellige dele man kan bestille hjem.....
Bærekuglen var helt færdig....nåle lejerne var helt rustner, og faldt bare ud
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Re: C5 X7 nye bærearme og bærkugle
Så kan den snart lidt igen og bliver en mere sikker bil på vejene :-)
Ja, man skal se sig rigtig godt for, når man bestiller reservedele. Hvis ikke du kender det originale reservedelsnummer og kan krydsreferere, hvis du køber uoriginalt, så kan det være lidt en jungle. Større hitrate end lotto, men alligevel en jungle :-)
Fint værksted du der har og fin ældre sag af en bil i baggrunden.... ja, det var da C5'eren der trængte til nye stumper, ikk'
Ja, man skal se sig rigtig godt for, når man bestiller reservedele. Hvis ikke du kender det originale reservedelsnummer og kan krydsreferere, hvis du køber uoriginalt, så kan det være lidt en jungle. Større hitrate end lotto, men alligevel en jungle :-)
Fint værksted du der har og fin ældre sag af en bil i baggrunden.... ja, det var da C5'eren der trængte til nye stumper, ikk'
- SJN
- Kontakt:
Re: C5 X7 nye bærearme og bærkugle
Ja, super fedt værksted, godt at have en kammeret som arbejder sådan et sted
Jeg håber de rigtige stumper dukker op imorgen tidelig :-)
Ja, det er en fin gammel bil. Den skulle have skiftet kobling.....den så ikke så mekaniker venlig ud lige umiddelbart
Jeg håber de rigtige stumper dukker op imorgen tidelig :-)
Ja, det er en fin gammel bil. Den skulle have skiftet kobling.....den så ikke så mekaniker venlig ud lige umiddelbart
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.