Brummetone fra motorrum??

Besvar
Søens
Geografisk sted: Vestsjælland
Diagbox: Nej
Kontakt:

Brummetone fra motorrum??

Ulæst indlæg af Søens » man 18. nov 2024 20:40

Hej -
Jeg har lige købt en 10 år gammel C4 Picasso e-blue 1,6 hdi automatic - som i det store hele er helt ok - dog er der et par ting der driller: Når der kommer medløb på bilen kommer der en dyb brummen fra venstre side af motorrummet - når den trækker er der intet - motor lyder rigtig fint - men så snart jeg bare løfter foden lidt fra speederen kommer lyden?? - måske det er et varmeskjold eller noget plastik der kommer i vibrationer ?? Det er ret irriterende at høre på - tænkte at nogen herinde måske havde haft samme problem og har en løsning??

Og så er der GPS'en som der ikke er noget kort på ?? jeg har prøvet at taste en adresse men får bare " no satellit" som svar? - Skal der være et SD kort et sted eller hvordan virker det - kan se at der er en lang liste af tidligere søgninger gemt i den - så det må ha' virket på et tidspunkt - er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Med håbefulde hilsener - Erik :)

Lars4733
Geografisk sted: 4733 Tappernøje
Diagbox: Ja
Version: 8.55 - 7.62
Kontakt:

Re: Brummetone fra motorrum??

Ulæst indlæg af Lars4733 » tirs 19. nov 2024 06:17

Uden at kende den specifikke bil, men det du skriver med din GPS, det lyder da mere som om den ikke har forbindelse - "No sattelite" er jo netop et manglende GPS signal, ikke nødvendigvis kort..
Har den egen GPS eller skal den mon være parret med en mobiltelefon for at bruge GPS signal fra denne?

John59
Diagbox: Ja
Kontakt:

Re: Brummetone fra motorrum??

Ulæst indlæg af John59 » tirs 19. nov 2024 10:53

Din omtalte brummen, kunne nemt stamme fra et defekt motorophæng.

Besvar