Blæser på maks
-
Hatter
- Kontakt:
Blæser på maks
Hej alle
Jeg fik et problem med min C4 grand Picasso model 2012 her til morgen, da jeg startet bilen kørte blæseren på maks som når man sætter den til at af dugge foruden. Jeg prøvet at slukke AC skrue manuelt ned for blæse hastigheden osv sikre mig at knappen til af dugge ikke var slået til osv men den var total lige glad den kørte bare derud af. er der nogle der har oplevet den fejl og evt ved hvad det kan være?
// Hatter
Jeg fik et problem med min C4 grand Picasso model 2012 her til morgen, da jeg startet bilen kørte blæseren på maks som når man sætter den til at af dugge foruden. Jeg prøvet at slukke AC skrue manuelt ned for blæse hastigheden osv sikre mig at knappen til af dugge ikke var slået til osv men den var total lige glad den kørte bare derud af. er der nogle der har oplevet den fejl og evt ved hvad det kan være?
// Hatter
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Re: Blæser på maks
Det lyder som en af transistorerne på styringen til blæseren er kortsluttet. Den fås ofte som et løst modul.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
-
Hatter
- Kontakt:
Er det noget man selv kan skifte eller kan det evt vente til bilen skal til service her om en lille uges tid
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Nu kender jeg jo af gode grunde ikke dine "gør-det-selv evner". Blæseren er lidt træls at komme til, men det er da overkommeligt. Der sker ikke noget ved at køre med det, hvis du kan leve med larmen.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
-
Hatter
- Kontakt:
Så bliv jeg så meget kloge på mit problem det viste sig at der lå en masse skidt i indsugningen som gjorde at aircondition ikke virkede.
Og det vand der var i kabinerne var regnvand da de render det normalt skal løbe også var stoppet så det løb tilbage.
Alle problemer er løst og bilen køre perfekt igen
Og det vand der var i kabinerne var regnvand da de render det normalt skal løbe også var stoppet så det løb tilbage.
Alle problemer er løst og bilen køre perfekt igen