mirrorlink med HTC u11

Besvar
NiksKristensen
Kontakt:

mirrorlink med HTC u11

Ulæst indlæg af NiksKristensen » ons 29. jul 2020 16:06

Er der nogen herinde, som har erfaring med at koble deres HTC telefon gerne modellen u11 til mirrorlink på deres c4.
Min HTC U11 vil ikke koble til min spritnye c4 prestige.
Er der et workaround.. eller er jeg nødt til at købe en nye telefon.
Hvilken telefon har I erfaring med virker.

Brugeravatar
posh
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: mirrorlink med HTC u11

Ulæst indlæg af posh » tors 30. jul 2020 10:33

nu er der flere U11ér, men den kører tilsyneladende android 7 så jeg ville nok opdatere telefonen, og tage brugervejledningen og følge anvisningen for telefonen og hente dette link, så burde det funke https://play.google.com/store/apps/deta ... rver&hl=da
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D

de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

NiksKristensen
Kontakt:

Ulæst indlæg af NiksKristensen » tors 30. jul 2020 13:31

Mange tak for svaret.
Jeg har en helt almindelig HTC u11 uden hverken + eller life.
Jeg har opdateret HTC- mirrolink.apk en og telefonen er opdateret til Android 9
Måske er det tid til at købe en iphone..??

Brugeravatar
posh
Kontakt:

Ulæst indlæg af posh » tors 30. jul 2020 15:03

Du behøver absolut ikke nogen anden telefon, har du hentet app,n til din telefon ?? 🐯
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D

NiksKristensen
Kontakt:

Ulæst indlæg af NiksKristensen » lør 1. aug 2020 10:31

Jeg har hentet android auto..
Jeg har netop nu foretage en tilbage til fabriksindstillingerne reset.. for at se om det virker.
Lige et teknisk spørgsmål: er det nødvendigt at bruge mirrorlink for at forbinde sin telefon til bilen med android auto :-)

Brugeravatar
posh
Kontakt:

Ulæst indlæg af posh » lør 1. aug 2020 12:39

jeg har en android anvisning, og den siger følgende

mirror link (android)
slut telefonen til radioen med USB kabel
åbne indstillinger og vælg udvikler indstillinger, check USB debugging og marker tillad altid for detter apparat og klik ok
tryk easylink igen og den sskulle tilgå telefon interface (det er sådan ca hvad der står)

NiksKristensen
Kontakt:

Ulæst indlæg af NiksKristensen » lør 1. aug 2020 17:56

Jeg fandt en løsning..
Af en eller anden grund startede min mobiltelefon mirrorlink op hver gang jeg satte den i bilens USB.
Jeg fandt ud af at slette alle koblinger til hvilke programmer der bruger hvilke porte og telefonudstyr og kunne derfra koble min telefon rigtigt til bilen med Android auto.
Så nu virker det, skal dog lige have koble selv telefon-delen til bilens skærm.. tænker at det kan klares med Bluetooth.

Mange tak for hjælpen posh..
kram herfra.

Besvar