Forskel på en 14/15 og 2017 udgave af en Grand C4 Picasso

Besvar
Sverri
Kontakt:

Forskel på en 14/15 og 2017 udgave af en Grand C4 Picasso

Ulæst indlæg af Sverri » tirs 30. jul 2019 10:56

Hmm.. Har allerede oprettet et opslag, men kan ikke finde det, så prøver igen.

Jeg er ny i dette forum, men har brug for jeres hjælp. :)

Jeg og konen er blevet smask forelsket i en Citroën Grand C4 Picasso. Den nye model er jo alt alt for fed, men også alt alt for dyr for os.

Vi tænker derfor at købe en med nogen år på bagen. Hvor gammel en kan jeg købe før den ikke virker forældet?

Vi tænker en årgang fra 14/15, men er der for stor forskel til 17/18 årgangen?

Håber der er nogen som kan hjælpe en forhåbentlig kommende første gangs ejer af en Citroën. :) Det skal lige nævnes at bilen skal bruges til to voksne, tre børn og en stor hund.

Brugeravatar
posh
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Forskel på en 14/15 og 2017 udgave af en Grand C4 Picasso

Ulæst indlæg af posh » ons 31. jul 2019 11:13

næ der er ikke den store forskel på årgangene, det ligger mest i små opdateringer af udseende og udstyr, basalt set er de ens, dog er der jo forskel på udstyr i de forskellige varianter, i flæng læderrat tågelys lysautomatik metallak osv. kan ikke huske hvormår den sidst fik facelift, men går du efter en model fra efter 2012 og det skal være med den pragtfulde 1,6HDI får du den problemløse 8 ventilede motor med i købet

ellers følg din mavefornemmelse og vær sikker på en ordentlig garanti, især hvis du ikke kan reparere noget selv
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D

de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

Besvar