GC4P Diagram startsystem søges

SRO
Moderator
Geografisk sted: København
Diagbox: Nej
Kontakt:

Re: GC4P Diagram startsystem søges

Ulæst indlæg af SRO » søn 26. jul 2020 10:09

Lars4733 skrev:
søn 26. jul 2020 09:42
SRO skrev:
søn 26. jul 2020 00:07
Ophuggerne er efterhånden så dyre og nye uoriginale dele så billige, at det ikke kan svare sig andet end at købe nyt.
Det er i hvert fald min erfaring på de helt almindelige sliddele som startere mv.

Jeg orker i hvert fald ikke at bruge mange minutter på det gamle lort som ophuggerne ofte lægger på disken til helt horrible priser.
Selv elektriske dele får du efterhånden i nakken i udlandet, hvor de danske ophuggere tager priser der overstiger indkøb af nyt.

Når det er sagt, så er der absolut dele hvor ophuggerne har deres eksistensberettigelse.
Men hvis man vil have lavet sin bil ASAP hjælper det ikke at vente en uge på levering sydfra..
Men ja, der er stor forskel på huggernes kvalitet - vores lokale ophugger her har faktisk ofte rigtig pæne dele, andre jeg har været forbi havde absolut ikke
Enig - leveringstiden er ret irriterende. Ville være fint, hvis man kunne vælge ekspreslevering mod lidt ekstra gryn. Mister Auto har/havde den mulighed, men deres priser er blevet for høje på mange dele.

Jeg køber da også af og til hos huggerne, men prøver at undgå det - de er for dyre, i hvert fald i Kbh. Hvis man møder op hos en mindre hugger, kan man jo nok også bedre blive enige om en pris frem for hos de etablerede steder med mange ansatte ;)

Besvar