Infoskærm

Besvar
citroen4ever
Kontakt:

Infoskærm

Ulæst indlæg af citroen4ever » ons 23. okt 2019 18:53

Jeg har en C4 Grand Picasso 1.6 D 2017 hvor infoskærmen periodevis går ud og tænder igen.
Hvad er problemet?
Mvh Søren

citroen4ever
Kontakt:

Re: Infoskærm

Ulæst indlæg af citroen4ever » søn 3. nov 2019 17:19

Det kan ikke passe at min bil er så unik at det er den eneste der har problemer med infoskærmen/touchskærmen i min næsten nye C4 Grand Picasso?
Det ville da være dejligt hvis andre gav deres oplevelser om dette problem?
Mvh Søren

Brugeravatar
posh
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Ulæst indlæg af posh » man 4. nov 2019 12:21

skynd dig hen til citroen der er jo 2 års garanti på bilen og hør hvad de siger, defekt elektronik er jo før set
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D

de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

citroen4ever
Kontakt:

Ulæst indlæg af citroen4ever » tirs 5. nov 2019 13:35

Desværre er garantien udløbet for 5 mdr siden og det gjadt også et defekt kødben og gascylindre i baglågen der pludselig tapte pusten. :evil:

Det er i det hele taget den første bil jeg har købt hvor jeg savner den gamle. Nu købte jeg en ny bil fordi jeg ikke gad at lave bil, men det er da noget af en skrotbil... :evil:
Den har kørt 65.000 og har også fået skifter skiver og klodser i bag....
Har haft Citroen siden GS tiden i 70 erne. Men det er definitivt slut med den næste bil.
Citroën har helt svigtet deres image, som innovative og progressive, nu laver de det samme, som alle andre, bare dårligere : :x
Jeg kan godt forstå de kun giver 2 års garanti :evil: :evil:
Det koster 5125 kr at få en ny skærm :o :evil:
Mvh Søren

Jakob P
Kontakt:

Ulæst indlæg af Jakob P » man 18. nov 2019 06:50

Har du prøvet at få opdateret softwaren til skærmen? Det er billigt sted at starte. Skal skærmen skiftes burde der være noget kulance at hente hvis bilen har overholdt service på aut. værksted.

Brugeravatar
posh
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Ulæst indlæg af posh » man 18. nov 2019 10:58

citroen4ever skrev:
tirs 5. nov 2019 13:35
Desværre er garantien udløbet for 5 mdr siden og det gjadt også et defekt kødben og gascylindre i baglågen der pludselig tapte pusten. :evil:

Det er i det hele taget den første bil jeg har købt hvor jeg savner den gamle. Nu købte jeg en ny bil fordi jeg ikke gad at lave bil, men det er da noget af en skrotbil... :evil:
Den har kørt 65.000 og har også fået skifter skiver og klodser i bag....
Har haft Citroen siden GS tiden i 70 erne. Men det er definitivt slut med den næste bil.
Citroën har helt svigtet deres image, som innovative og progressive, nu laver de det samme, som alle andre, bare dårligere : :x
Jeg kan godt forstå de kun giver 2 års garanti :evil: :evil:
Det koster 5125 kr at få en ny skærm :o :evil:
Mvh Søren
en ny skærm behøver nu koste helt så meget eksempel https://www.ebay.ie/sch/i.html?_sacat=0 ... ay&_sop=15
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D

de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

Besvar