Fejl i opdatering af firmware - Citroen C3

Besvar
maynardj
Kontakt:

Fejl i opdatering af firmware - Citroen C3

Ulæst indlæg af maynardj » tors 29. maj 2025 16:20

Hej.
Jeg har i dag forsøgt at opdatere firmware på min C3 fra 2021. Dette har jeg gjort en del gange, men i dag synes den det var en dårlig ide. Den stoppede ved 54% og efter at den havde stået over en time fjernede jeg USB stick. Dette skulle jeg muligvis ikke have gjort. Nu er den i hvert fald helt låst.

Som billede viser, står der:
UPDATE
UPDATE FAILED
36
Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre? Har haft slukket for bilen, men når jeg starter den igen skriver den bare det samme. Har haft fjernet og indsat USB nøglen. Dette hjælper desværre heller ikke. Jeg synes ikke rigtig at google er til hjælp, hvilket egentlig undrer mig lidt. Kan ikke forestille mig jeg er den første der har prøvet dette :(

Mvh
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

maynardj
Kontakt:

Re: Fejl i opdatering af firmware - Citroen C3

Ulæst indlæg af maynardj » fre 30. maj 2025 06:52

Problemet er løst. Hvis bilen får lov at stå et stykke tid vil den "genstarte" opdaterings processen. Ved at lave en ny USB stick fik jeg den til at komme forbi de 54%. Er i tvivl om det var pga USB stick eller indhold på det. Uanset set fik jeg den til at gøre update færdig :handgestures-thumbupright:

SMN
Kontakt:

Re: Fejl i opdatering af firmware - Citroen C3

Ulæst indlæg af SMN » søn 15. jun 2025 10:06

Hej.

Hvordan opdaterer du din c3?
Kunne godt selv have lyst til at gøre det, da jeg oplever flere forskellige fejl.

Mvh Michael

Besvar