C3 Aircross 2022 - kan ikke downloade update til skærmsoftware
-
kajrep
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
C3 Aircross 2022 - kan ikke downloade update til skærmsoftware
Hej til alle,
Min touchskærm reagerer periodisk ikke når jeg fx vil ændre blæseren, eller skifte kanal på radioen.
Tænkte, at det ikke ku' skade at få fat i nyeste software....?
Har hentet Citroën Update til Windows PC, som jeg starter og vælger placering for downloaden (skrivebordet).
Herefter viser PC'en denne skærm, hvor det angiveligt ser ud til, at der ikke er nogen fil at hente: 0.00 Bytes / 0.00 Bytes ?? Hvis jeg klikker "Genoptag" får jeg straks denne besked: Der er intet i vejen med forbindelsen til web kan jeg med sindsro sige!
Har også prøvet at vælge et USB-drev som download destination. Så melder den, at man ikke kan downloade direkte til USB-drev.
Håber, at der er en eller flere der kan give et tip.
Mvh PJ
Min touchskærm reagerer periodisk ikke når jeg fx vil ændre blæseren, eller skifte kanal på radioen.
Tænkte, at det ikke ku' skade at få fat i nyeste software....?
Har hentet Citroën Update til Windows PC, som jeg starter og vælger placering for downloaden (skrivebordet).
Herefter viser PC'en denne skærm, hvor det angiveligt ser ud til, at der ikke er nogen fil at hente: 0.00 Bytes / 0.00 Bytes ?? Hvis jeg klikker "Genoptag" får jeg straks denne besked: Der er intet i vejen med forbindelsen til web kan jeg med sindsro sige!
Har også prøvet at vælge et USB-drev som download destination. Så melder den, at man ikke kan downloade direkte til USB-drev.
Håber, at der er en eller flere der kan give et tip.
Mvh PJ
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Re: C3 Aircross 2022 - kan ikke downloade update til skærmsoftware
Jeg har ikke så meget at byde ind med mht. download mv. - ud over om du bruger VPN. Det kan af og til give udfordringer med nogle programmer.
Hvis skærmen har virket til at betjene blæseren, må skærmen eller noget i forbindelse med blæseren være defekt.. ? Måske det bare er mig, men jeg kan ikke forstå logikken i at en update skulle løse noget, hvis det softwaren har virket sammen med fortsat er de samme komponenter.
Hvis skærmen har virket til at betjene blæseren, må skærmen eller noget i forbindelse med blæseren være defekt.. ? Måske det bare er mig, men jeg kan ikke forstå logikken i at en update skulle løse noget, hvis det softwaren har virket sammen med fortsat er de samme komponenter.
- JensNo
- Geografisk sted: Hønefoss
- Version: V5.29
- Kontakt:
Reset touchskærmen 
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson 1.6 CRDI 48V 4WD
Lexia V5.29 og Foxwell i50 pro
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson 1.6 CRDI 48V 4WD
Lexia V5.29 og Foxwell i50 pro
-
kajrep
- Kontakt:
Det er vel det samme som at "Gendanne fabriksindstillinger"? Det er prøvet, og det hjalp ikke.
-
kajrep
- Kontakt:
Jeg har ikke VPN.SRO skrev: ↑ons 9. sep 2026 19:14Jeg har ikke så meget at byde ind med mht. download mv. - ud over om du bruger VPN. Det kan af og til give udfordringer med nogle programmer.
Nu er det nok firmwaren og ikke software der er i fokus her... Når noget pludselig ikke virker, eller virker på en anden måde, kan firmwaren tænkes at være beskadiget? Og derfor skulle installeres forfra? Og reelt blive opdateret, da der er kommet ny version.
Men, den afgørende udfordring er, at jeg ikke kan hente den software, der skal til at opdatere firmwaren.
My Citroën appen kundgør, med rødt udråbstegn !, at en opdatering er tilgængelig og anbefales. Arbejdsgangen beskrives. Den følger jeg, men det virker ikke. Opdateringen kan ikke hentes....
-
kajrep
- Kontakt:
Det viser sig nu, at JensNo's tip om at resette touchskærmen var rigtigt. Men kun efter at ha' slukket og startet bilen igen. Umiddelbart efter 'Reset' testede jeg funktionerne, og fandt, at det stadig var det samme. Skuffet slukkede jeg motoren. Da jeg næste morgen startede bilen og testede, så det ud til at være løst! Og det gør det stadig, nu 3-4 dage senere.
Så tak til JensNo.
Nu mangler jeg så at få opdateret skærmen, som MY CITRÖEN annoncerer og anbefaler med !. Og som jeg ikke kan få hentet ned. Nogen tip til det?
Hvad dælen er det, der begrunder det røde udråbstegn!
Mvh Per
Så tak til JensNo.
Nu mangler jeg så at få opdateret skærmen, som MY CITRÖEN annoncerer og anbefaler med !. Og som jeg ikke kan få hentet ned. Nogen tip til det?
Hvad dælen er det, der begrunder det røde udråbstegn!
Mvh Per