Rudehejs - venstre bagdør

Besvar
malone
Geografisk sted: Randers NV
Diagbox: Ja
Version: v/8.55
Kontakt:

Rudehejs - venstre bagdør

Ulæst indlæg af malone » søn 8. jul 2018 21:55

Hej Citroen folk,

Forleden åbnede min bagsædepassager et par cm for bagerste siderude og et par sekunder efter dykkede sideruden ca. 5-7 cm ekstra.....ikke helt i bund men et ekstra stykke. Rude motoren kunne ikke få glasset helt op igen men med lidt hjælp af hænder og et tryk på knappen samtidig kom den på plads igen.

Jeg skiller døren ad i morgen men er der en venlig sjæl der har været i samme båd vil jeg meget gerne trække på de erfaringer :handgestures-thumbupright:

Bilen er en C5 årg 2003 2,0 benzin.

Tak

Martin
Bil: Citroen C5 2,0 16V årgang 2003

Brugeravatar
posh
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Rudehejs - venstre bagdør

Ulæst indlæg af posh » man 9. jul 2018 08:17

jo hvis ikke wiren er knækket eller gået i fidivov, så kan du redde det med silikone som du sprayer i venlige mængder ned i styreprofilerne ruden kører i når den skal op/ned, ruden har sikkert været groet fast, du kan gøre det før du skiller noget ad, og håbe, efter spraying hjælper du ruden op/ned med hænderne en halv snes gange, og serf om den er kommet på bedre tanker, virker det er alt godt, ellers må du ind og smøre/undersøge kabler og styring
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012 66.000km, med lidt ekstra power, har stadig aldrig sat en fod forkert 😽

de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der

Besvar