rustbeskyttelse

Besvar
marbjergper
Geografisk sted: Hedehusene
Diagbox: Nej
Kontakt:

rustbeskyttelse

Ulæst indlæg af marbjergper » søn 31. jan 2021 11:28

dav,i forbindelse med et service besøg hos værkstedet fik jeg så lov at vente på det blev lavet da bilen så kom op på liften blev jeg kaldt hen til liften.Blev spurgt hvor min dækplade undermotoren var. aner det ikke blev svaret,hvilket så måtte være da jeg kik den rustbeskyttet sidst i oktober,
da nu den var der oppe kikkede jeg så under vognen, :angry-banghead: 2 steder på vangen under højre side er der 2 store "huller" /pletter på størelse med en 5 krone hvor der ingen ting er og tager man fat i kanten er det lige til at trække af sidder bare ikke fast.Der er ingen mærker som det er fordi der kørt på noget.
så hvad gør man? ved godt at det er til dem igen men min tillid til at de har gjort det ordenligt alle steder ?har de pillet alle paneler innerskærme mm ordenligt af?Er bare blevet så mistænksom om de bare har sjusket eller hvad det er et af de store anerkendte firmaer som den var hos og heller ikke billigt. har så stor lyst at køre til fdm om få et kontrol efter syn .
men hvad syntes i herinde on det her?
Vh Per. :shock:

Gert S.
Geografisk sted: Vanløse -- C3 1,6 2007
Kontakt:

Re: rustbeskyttelse

Ulæst indlæg af Gert S. » søn 31. jan 2021 17:34

Nu er jeg lidt mystificeret. Hvorfor fortælle den fortælling, oven i købet 2 gange, uden at fortælle hvor du har fået lavet det "klamp". Hvis dette eller lignende foraer skal tjene noget formål, må det være at advare andre om hvor man absolut IKKE skal lægge deres penge.
Gert S.

marbjergper
Kontakt:

Ulæst indlæg af marbjergper » søn 31. jan 2021 18:11

Hvad mener du!2gange,jeg prøver at høre hvad andre mener om at blive behandlet sådanne, og jeg syntes ikke jeg vil hænge nogen ud endnufør jeg er sikker på det er noget lort der lavet, men alt om alt du har så din mening om det.

SRO
Moderator
Geografisk sted: København
Kontakt:

Ulæst indlæg af SRO » søn 31. jan 2021 21:15

Hvad har firmaet der har udført det sagt til det?

marbjergper
Kontakt:

Ulæst indlæg af marbjergper » man 1. feb 2021 10:43

Ved det ikke endnu kører der idag eller i morgen.

Besvar