2,0 HDI 163 hk 2010 højt brændstoftryk

Besvar
lynxsmeden
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 16. apr 2020 13:16
Kontakt:

2,0 HDI 163 hk 2010 højt brændstoftryk

Ulæst indlæg af lynxsmeden » tors 16. apr 2020 13:36

2,0 HDI 163 hk 2010 350.000 km. brændstoftryk indikation for højt - selv kun med tænding på (kan ikke starte). Bilen døde på motorvejen.
Bilen er på Citroen værksted, regulator samt trykføler skiftet uden afhjælpning - de mener det er en kortslutning, men har ikke tid til fejlsøgning i øjeblikket.
Nogen erfaring med dette?
M.v.h.
Alex

john_madsen
Indlæg: 261
Tilmeldt: tors 16. mar 2017 09:19
Kontakt:

Re: 2,0 HDI 163 hk 2010 højt brændstoftryk

Ulæst indlæg af john_madsen » tors 16. apr 2020 18:18

det burde da være "lige ud af landevejen" at måle ledningsforbindelserne fra railføleren igennem med et multimeter?
Struer - kan montere og afbalancere dæk.
Har Lexia, VAGcom og OPcom.
307SW 7sæder 1.6HDI 2006
407SW 1.6HDI 2005

Brugeravatar
Hanskj
Indlæg: 56
Tilmeldt: man 27. feb 2017 05:30
Kontakt:

Re: 2,0 HDI 163 hk 2010 højt brændstoftryk

Ulæst indlæg af Hanskj » søn 19. apr 2020 21:29

Dejligt med et værksted der skifter dele i blinde.........Not. Din bil er vidst uden for deres segment hvis de ikke vil måle ledningerne igennem.
Nuværende biler:
Citroen C3 1,4 HDI 2008

Citroen C5 Tourer 3,0 HDI 2009

lynxsmeden
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors 16. apr 2020 13:16
Kontakt:

Re: 2,0 HDI 163 hk 2010 højt brændstoftryk

Ulæst indlæg af lynxsmeden » lør 23. maj 2020 18:32

Det viste sig at være dårlig brændstof som stoppede dyserne, har siden 1/1-20 kørt på V power fra Shell, det var mørkegult og ugennemsigtig samt lugtede anderledes.
Shell ser på sagen, så må vi se hvad konklusionen bliver?

Besvar