Brugere
- Frankmich
- Geografisk sted: fyn
- Kontakt:
Re: Brugere
der er dog lidt op til citronik
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
Orla Pedersen
- Geografisk sted: Himmerland
- Kontakt:
Og derfor er det vigtigt at vi reklamerer for Citroënforum alle de steder vi har mulighed for. Ikke fordi at jeg har den store trafik på min side: www.tfv-org.dk , men nu er der sat et link hertil fra undersiden "citroen/". Opfordringen til alle brugere, gør hvad i kan 
--
O. Pedersen
O. Pedersen
- Carsten S
- Site Admin
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Super - TakOrla Pedersen skrev: ↑fre 10. mar 2017 12:15Og derfor er det vigtigt at vi reklamerer for Citroënforum alle de steder vi har mulighed for. Ikke fordi at jeg har den store trafik på min side: www.tfv-org.dk , men nu er der sat et link hertil fra undersiden "citroen/". Opfordringen til alle brugere, gør hvad i kan![]()
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
-
Xantia_v6
- Geografisk sted: København SV
- Kontakt:
Er nogen her på div Citroen forum på FaceBook ? Så kunne man reklamere lidt der ? Er selv ramt af FB karantæne :-), så jeg kan ikke lidt endnu.
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Der skal nok finde flere og flere herind. Jeg tror fuldt og fast på, at det bliver et kanon forum for Citroën interesserede - og med Carsten ved roret skal tingene nok blive vedligeholdt, backup foretaget osv. - det giver måske også brugerne større lyst til at uploade en masse god viden.
..... men i sidste ende er det jo brugerne, der bestemmer hvor godt et forum det bliver - og jeg synes da vi er kommet godt fra start.
Fedt at se projekterne fra de danske garager
- rasbak
- Geografisk sted: Vejle
- Kontakt:
JAA!
Da jeg åbnede citronik.dk kl 8.15 var der 0 nye indlæg siden igår.
På samme tid var der 7 nye indlæg på citroenforum.dk
SÅDAN!
Det virker i min verden ulogisk at der stadig er trafik på citronik - et forum hvor der helt officielt ikke er udvikling eller forumadministrator - når man kan flytte al trafikken over på citroenforum, hvor der helt åbenlyst arbejdes fra hårdt Carsten S. m fl`s side
Da jeg åbnede citronik.dk kl 8.15 var der 0 nye indlæg siden igår.
På samme tid var der 7 nye indlæg på citroenforum.dk
SÅDAN!
Det virker i min verden ulogisk at der stadig er trafik på citronik - et forum hvor der helt officielt ikke er udvikling eller forumadministrator - når man kan flytte al trafikken over på citroenforum, hvor der helt åbenlyst arbejdes fra hårdt Carsten S. m fl`s side
2008- Peugeot 308 1,6hdi .
... og nu også med en 2013 Opel ASTRA J (P10) ,1,6 5 dørs
... og nu også med en 2013 Opel ASTRA J (P10) ,1,6 5 dørs