Kode anden radio SMEG
-
OZ2EVP
- Geografisk sted: Sdr Felding ( midtjylland )
- Diagbox: Ja
- Version: 9.129 VMware
- Kontakt:
Kode anden radio SMEG
Hej,
Jeg har skiftet radio og har Diagbox 9.129 .
Jeg kan ikke ændre stelnummeret i softwaren, der kommer fejlmeddelse .
Jeg har forsøgt at oprette en bruger på STELLANTIS så jeg kan købe adgang til at kode den ( Den kræver adgang til deres server for at ændre i ECU åbenbart ) Men de kræver et eller andet i PDF for at kunne ansøge oprettelse Jeg ved ikke hvad de vil have.
Har nogen en ide / mulighed for at hjælpe mig videre uden at skulle til forhandler for at kode det ??
Venligst / Erik
Jeg har skiftet radio og har Diagbox 9.129 .
Jeg kan ikke ændre stelnummeret i softwaren, der kommer fejlmeddelse .
Jeg har forsøgt at oprette en bruger på STELLANTIS så jeg kan købe adgang til at kode den ( Den kræver adgang til deres server for at ændre i ECU åbenbart ) Men de kræver et eller andet i PDF for at kunne ansøge oprettelse Jeg ved ikke hvad de vil have.
Har nogen en ide / mulighed for at hjælpe mig videre uden at skulle til forhandler for at kode det ??
Venligst / Erik
Citroen c4 grand picasso spaceturer 2015
-
SRO
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: Kode anden radio SMEG
PDF? - Man kan jo desværre kun gisne om hvad du ønsker, med mindre du har taget nogle screendshots af hvad de beder om. Har du det?
Jeg kan ikke huske versioner og årgang for bilerne, se evt. under Diagbox sektionen.
Kodning af radio kan næppe koste mere end omkring 1 time på værksted, hvilket du kan veje op mod tidsforbrug på at gøre det selv (selv om det jo ofte kan være en lille sejr
)
Du kan overveje et af de frie værksteder til opgaven, men med speciale i franske biler, hvilket kan minimere omkostningerne til opgaven.
Jeg kan ikke huske versioner og årgang for bilerne, se evt. under Diagbox sektionen.
Kodning af radio kan næppe koste mere end omkring 1 time på værksted, hvilket du kan veje op mod tidsforbrug på at gøre det selv (selv om det jo ofte kan være en lille sejr
Du kan overveje et af de frie værksteder til opgaven, men med speciale i franske biler, hvilket kan minimere omkostningerne til opgaven.
-
OZ2EVP
- Geografisk sted: Sdr Felding ( midtjylland )
- Version: 9.129 VMware
- Kontakt:
Jeg forsøger at vedhæfte billede af PDF kravet ved oprettelse på Stellantis
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Citroen c4 grand picasso spaceturer 2015
-
MGB
- Geografisk sted: I nærheden af Nibe
- Version: N B - lexia
- Kontakt:
Tror at du skal have et cvr nummer for at få adgang
Nuværende biler:
C4 - 2,0 VTR
Xsara Picasso 1,6 hdi