Centrallås
-
bikeryamaha
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Kontakt:
Centrallås
Hej
Har for nyligt erhvervet C4/2005, 1.6 Prestige.
Vognen blev desværre kun leveret med én nøgle. Og det er endda en nøgle ugen fjernbetjening. Ingen kode er leveret sammen med vognen og den tidligere ejer kan ikke hjælpe dermed.
Nu tænker jeg at jeg godt kunne tænke mig et par fjernbetjeninger og et par ekstra nøgler. Men jeg kan forestille mig der er nogle forhindringer foran mig. Jeg kan se at man på Ebay kan købe såvel nøgler med to som tre knapper, og jeg aner ikke hvilke som vil kunne passe. Er der nogen af jer der kan overskue hvordan jeg bedst griber sagen an?
Mvh
Henrik Skafte
40889936
Har for nyligt erhvervet C4/2005, 1.6 Prestige.
Vognen blev desværre kun leveret med én nøgle. Og det er endda en nøgle ugen fjernbetjening. Ingen kode er leveret sammen med vognen og den tidligere ejer kan ikke hjælpe dermed.
Nu tænker jeg at jeg godt kunne tænke mig et par fjernbetjeninger og et par ekstra nøgler. Men jeg kan forestille mig der er nogle forhindringer foran mig. Jeg kan se at man på Ebay kan købe såvel nøgler med to som tre knapper, og jeg aner ikke hvilke som vil kunne passe. Er der nogen af jer der kan overskue hvordan jeg bedst griber sagen an?
Mvh
Henrik Skafte
40889936
- posh
- Geografisk sted: kolding
- Kontakt:
Re: Centrallås
Nej der er ingen kode med, det er bilen for ny til, men du har ligesom 2 problemer med den manglende nøgle
1 du kan fint købe en ny nøgle, men vær opmærksom på at de fleste tilbud kun er på nøglehuset, og der mangler jo så indmaden som du skal tage fra den gamle nøgle og den har du ikke, og køber du en nøgle med indmad (elektronik) kan du nemt parre den med bilen så du kan åbne/låse dørene med frjernbetjeningen.
2 nu kommer det næste problem, nu kan du åbne og lukke bilen, men du kan ikke starte den men den nøgle, der mangler chippen som skal være programeret til startspærren ellers starter bilen ikke, og så skal du åbne bilen med den nye og starte den med den gamle nøgle.
du kan nu henvende dig til citroen og bestille en ny fjernbetjent nøgle, men der skal du have den store pung med, det er djævelsk dyrt, du kan også anskaffe en løs radiofjernbetjening som du sætter i nøgleringen til at åbne/lukke bilen med og så bruge den gamle nøgle til at starte med
eller nok den bedste og billigste løsning, henvend dig hos en dygtig låsesmed han kan lave det hele til en betalbar pris det kunne feks. være dem her, de har hjulpet mange som dig http://www.bmn-elektronik.dk/ eller find en i nnærheden af dig google hjælper dig her
1 du kan fint købe en ny nøgle, men vær opmærksom på at de fleste tilbud kun er på nøglehuset, og der mangler jo så indmaden som du skal tage fra den gamle nøgle og den har du ikke, og køber du en nøgle med indmad (elektronik) kan du nemt parre den med bilen så du kan åbne/låse dørene med frjernbetjeningen.
2 nu kommer det næste problem, nu kan du åbne og lukke bilen, men du kan ikke starte den men den nøgle, der mangler chippen som skal være programeret til startspærren ellers starter bilen ikke, og så skal du åbne bilen med den nye og starte den med den gamle nøgle.
du kan nu henvende dig til citroen og bestille en ny fjernbetjent nøgle, men der skal du have den store pung med, det er djævelsk dyrt, du kan også anskaffe en løs radiofjernbetjening som du sætter i nøgleringen til at åbne/lukke bilen med og så bruge den gamle nøgle til at starte med
eller nok den bedste og billigste løsning, henvend dig hos en dygtig låsesmed han kan lave det hele til en betalbar pris det kunne feks. være dem her, de har hjulpet mange som dig http://www.bmn-elektronik.dk/ eller find en i nnærheden af dig google hjælper dig her
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda
-
bikeryamaha
- Kontakt:
Tak, Posh
Hvordan finder jeg ud af om det har været to- eller tre-knaps fjernbetjeninger som den er født med?
Mvh
Henrik
Hvordan finder jeg ud af om det har været to- eller tre-knaps fjernbetjeninger som den er født med?
Mvh
Henrik
- posh
- Kontakt:
Jeg ville tro 2 knaps, en med 3 er sådan set den samme den kan bare åbne bagage rummet separat
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
-
Gnaske
- Kontakt:
Vi havde en c4 prestige fra 2005. Der var 3 knapper på fjernbetjeningen. Den midterste var en, der tændte lyset i en periode, så man kunne se at komme frem og tilbage.
Niels
Niels
Cactus 82 HK 2015 33000 km
-
Englewood
- Geografisk sted: Overlade 9670 Løgstør
- Kontakt:
Det er osse den model jeg har til min 2006.
Tommy Nielsen
Citroën C4 1,6i 16V VTR 109 hk 22/8 2006
BE 12 265
VF7LCNFUC74528344
BE 12 265
VF7LCNFUC74528344
- posh
- Kontakt:
nå ja, til en seduction fra 2012 er midterknappen til bagklappen, det smarte med lyset follow mee home og find mee, er standard og indstilles i menuen på instrumentbordet, men det vigtigste er vel at kunne åbne/lukke dørene og starte dyret, og til det kræves der bare 2 knapper og den rigtigt programerede elektronik
det er selvfølgelig startspærren chippen styrer ikke låsning og åbning af bilen
det er selvfølgelig startspærren chippen styrer ikke låsning og åbning af bilen
Senest rettet af posh ons 20. dec 2017 19:29, rettet i alt 1 gang.
-
bikeryamaha
- Kontakt:
Tak, jeg kan se at 'POSH' mener den er for ny til at være leveret med et kode-card. Hvis jeg kigger i den on-line betjeningsvejledning der findes til vognen, så er kortet med PIN nævnt?
- posh
- Kontakt:
korrekt, så sker den ændring først senere, men citroen kan hjælpe dig (meget dyrt), eller en dygtig låsesmed kan klone den nøgle du har (chippen)
låse op/i initialiserer du selv, der skal du "bare" have indmaden til nøglen ogt følge anvisningerne i bogen, hvad enten fjernbetjeningen er en del af nøglen eller en selvstændig enhed der hænger i nøgleringen ved siden af nøglen
låse op/i initialiserer du selv, der skal du "bare" have indmaden til nøglen ogt følge anvisningerne i bogen, hvad enten fjernbetjeningen er en del af nøglen eller en selvstændig enhed der hænger i nøgleringen ved siden af nøglen
-
Englewood
- Geografisk sted: Overlade 9670 Løgstør
- Kontakt:
Fjerbetjeningen til min C4 fra 2006 ser sådan her ud.
Dog er knappen i midten på min til at tænde og slukke nærlyset med.
http://www.net-import.dk/shop/bilnoegle ... 1710p.html
Dog er knappen i midten på min til at tænde og slukke nærlyset med.
http://www.net-import.dk/shop/bilnoegle ... 1710p.html
Tommy Nielsen
BE 12 265
VF7LCNFUC74528344
BE 12 265
VF7LCNFUC74528344