Bell Ad
-
Lars4733
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Bell Ad
Hej med Jer
Jeg kører normalt med additiv i tanken, sådan en streg Bell Add Diesel når jeg tanker..
Nu skal jeg snart købe en ny dunk og kom til at tænke på sidst jeg købte en, der var manden i butikken nærmest fornærmet over at jeg ikke skulle have City modellen... - den er lidt dyrere, men giver jo nedsat temperatur på afbrændingen i filteret? 400 vs 600 grader så vidt jeg forstår?
Jeg synes før i tiden man fik streng besked på at på vores PSA biler med DPF der kørte med eolys måtte man ikke bruge city-additivet, men er det lavet om?
Husker jeg forkert? Eller skal jeg holde mig fra det?
Uanset at jeg ofte kører 2x80 km på motorvej til og fra arbejde, så køres der jo også ture til købmanden i weekenden, sådan 2x2 km osv - er det nogen skade til at lægge de par ekstra kroner og så køre med city i stedet for den "gamle" normale?
Jeg er med på der også kan være noget "religion" med ind over - men hvad gør i?
Bilen er min Peugeot 407 SW 1.6 HDI fra 12.2005 - den er nær ved at runde de 387.000 km
Jeg kører normalt med additiv i tanken, sådan en streg Bell Add Diesel når jeg tanker..
Nu skal jeg snart købe en ny dunk og kom til at tænke på sidst jeg købte en, der var manden i butikken nærmest fornærmet over at jeg ikke skulle have City modellen... - den er lidt dyrere, men giver jo nedsat temperatur på afbrændingen i filteret? 400 vs 600 grader så vidt jeg forstår?
Jeg synes før i tiden man fik streng besked på at på vores PSA biler med DPF der kørte med eolys måtte man ikke bruge city-additivet, men er det lavet om?
Husker jeg forkert? Eller skal jeg holde mig fra det?
Uanset at jeg ofte kører 2x80 km på motorvej til og fra arbejde, så køres der jo også ture til købmanden i weekenden, sådan 2x2 km osv - er det nogen skade til at lægge de par ekstra kroner og så køre med city i stedet for den "gamle" normale?
Jeg er med på der også kan være noget "religion" med ind over - men hvad gør i?
Bilen er min Peugeot 407 SW 1.6 HDI fra 12.2005 - den er nær ved at runde de 387.000 km
-
Lars4733
- Kontakt:
-
john_madsen
- Geografisk sted: Struer
- Kontakt:
Re: Bell Ad
Personligt har jeg prøvet mirakeltilsætningsmidler af flere typer på flere biler og jeg har endnu ikke kunnet mærke nogen form for forskel.
Når man kan høre at bilen regenererer, så giv den bundgas et par gange med lidt mellemrum, så ses det tydeligt i sidespejlet at den renser filteret :-)
Så min holdning er klart at det eneste mirakelmidlerne er godt for, det er producentens bankkonto :-)
Når man kan høre at bilen regenererer, så giv den bundgas et par gange med lidt mellemrum, så ses det tydeligt i sidespejlet at den renser filteret :-)
Så min holdning er klart at det eneste mirakelmidlerne er godt for, det er producentens bankkonto :-)
Struer - kan montere/afbalancere dæk og presse hydraulikslanger
Har Diagbox 7.02
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
Mercedes S212
C3 1.4hdi (svigermors)
Har Diagbox 7.02
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
Mercedes S212
C3 1.4hdi (svigermors)
- JensNo
- Geografisk sted: Hønefoss
- Version: V5.29
- Kontakt:
Jeg har dokumenteret gode erfaringer med additiv til tank, Lindemann fra Thansen
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Victor Lewis-Smith
Some men see things as they are and ask, ""Why?"" I dream things that never were and ask, ""Why not?""
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
-
Lars4733
- Kontakt:
Tak for Jeres input..
Jeg må se hvad der ryger i kurven i dag..
Tidligere mener jeg bare der blev sagt man ikke måtte bruge City versionen, men ser jeg hos Bell Add i dag, så er det som om City versionen er netop den man bruger for at hjælpe partikelfilteret til at holde sig bedre rent, hvor den alm blot hjælper med at holde dyser osv mere rene..
Så det tænkes jeg forsøger med Bell Add Diesel City denne gang, så må vi se..
Jeg må se hvad der ryger i kurven i dag..
Tidligere mener jeg bare der blev sagt man ikke måtte bruge City versionen, men ser jeg hos Bell Add i dag, så er det som om City versionen er netop den man bruger for at hjælpe partikelfilteret til at holde sig bedre rent, hvor den alm blot hjælper med at holde dyser osv mere rene..
Så det tænkes jeg forsøger med Bell Add Diesel City denne gang, så må vi se..