Højmonteret bremselys på C5 stationcar?
-
PeterB
- Kontakt:
Højmonteret bremselys på C5 stationcar?
Hej,
Er der nogen der ved hvordan man kommer ind til det højtmonterede stoplys på en C5 serie 3 break? Er det ved at klikke bagbeklædningen af eller kan lygten tages ud udefra? Jeg er klar over at der sidder lysdioder i den og det kan blive den næste udfordring, men det tager vi derfra.
mvh Peter
Er der nogen der ved hvordan man kommer ind til det højtmonterede stoplys på en C5 serie 3 break? Er det ved at klikke bagbeklædningen af eller kan lygten tages ud udefra? Jeg er klar over at der sidder lysdioder i den og det kan blive den næste udfordring, men det tager vi derfra.
mvh Peter
-
carstenmollerjensen
- Kontakt:
Re: Højmonteret bremselys på C5 stationcar?
Hej.
Du skal ikke ind i bilen. Du kommer til led-bremselyset via baggruden. Selve bremselyset sidder i den øverste del. Jeg skiftede selv lyset gor 2 år siden ifm. syn et nyt lys kostede dengang 750 kr. ved citroen.
Mvh Carsten
Du skal ikke ind i bilen. Du kommer til led-bremselyset via baggruden. Selve bremselyset sidder i den øverste del. Jeg skiftede selv lyset gor 2 år siden ifm. syn et nyt lys kostede dengang 750 kr. ved citroen.
Mvh Carsten
CITROËN C5 II 2,0I 16V WEEKEND AUT
-
PeterB
- Kontakt:
Re: Højmonteret bremselys på C5 stationcar?
Hej Carsten. Mit sidder i "tagspoileren og jeg har nu fundet alle 4 skruer til at skrue den af. 2 under plastpanelerne der ikke var helt lette at få af. Nu skal lygten bare ud og på operationsbordet...
mvh Peter
mvh Peter