Opgradering af anlæg

Besvar
Flemmimg
Kontakt:

Opgradering af anlæg

Ulæst indlæg af Flemmimg » tors 15. okt 2020 17:28

Er der nogle der ved om man kan udskifte anlæget i en cactus 2015 med et andet med større skærm, som er android og kan lidt mere end det originale anlæg som ikke kan en skid 😀😀evt hvor det kan købes

PRW
Kontakt:

Re: Opgradering af anlæg

Ulæst indlæg af PRW » tors 15. okt 2020 18:47

Jeg har læst at flere har opgraderet deres højtaler både foran og bag ved.
Der skal trækkes en del kabler hvis de skal opgraderes til noget seriøst+forstærker.

Skærmen er jeg lidt i tvivl om, nogle har nævnt man kan opgrader den til en nyer enhed med appleplay osv, men mangler bekræftning.
Desuden så skulle det efter sine være møg dyrt, 10.000-20.000kr altså hos et Citron værksted.
Skærmen kan man ikke, hvad jeg ved om ikke gøre større, ville ellers været lækkert med en omgang Tesla skærm haha..
CITROEN C4 CACTUS PURETECH 82 S&S ETG FEEL. 2015

Brugeravatar
posh
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Opgradering af anlæg

Ulæst indlæg af posh » tors 15. okt 2020 19:42

ja jeg har så ikke skiftet højtalere, men for pokker hvor de spiller bedre med en android radio, med næsten tesla skærm, det er fuldtonet lyd i hele bilen, og du kunne jo kigge på din bils model på aliexpress.com
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D

de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

Besvar