GSA 1984
- møffe
- Indlæg: 130
- Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 23:25
- Geografisk sted: Lolland, i udkanten af DK
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
GSA 1984
Et ladefund på Lolland.
Efter tyve års tornerosesøvn, er der en Citroën GSA mere i omløb.
Har gennem årene været startet, for at motoren ikke skulle gro fast. Lyder faktisk rigtig godt.
Kan hverken bremse eller hæve sig.
Har for mange år siden fået repareret dørbund og paneler.
Bilen er komplet, der er syet nye sædebetræk. Musene har kunnet holde fingerene væk.
Kontakt formidles ved seriøse henvendelser.
Efter tyve års tornerosesøvn, er der en Citroën GSA mere i omløb.
Har gennem årene været startet, for at motoren ikke skulle gro fast. Lyder faktisk rigtig godt.
Kan hverken bremse eller hæve sig.
Har for mange år siden fået repareret dørbund og paneler.
Bilen er komplet, der er syet nye sædebetræk. Musene har kunnet holde fingerene væk.
Kontakt formidles ved seriøse henvendelser.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
-
- Moderator
- Indlæg: 1922
- Tilmeldt: søn 19. feb 2017 19:13
- Geografisk sted: København
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
- møffe
- Indlæg: 130
- Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 23:25
- Geografisk sted: Lolland, i udkanten af DK
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
- møffe
- Indlæg: 130
- Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 23:25
- Geografisk sted: Lolland, i udkanten af DK
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
- møffe
- Indlæg: 130
- Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 23:25
- Geografisk sted: Lolland, i udkanten af DK
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: GSA 1984
Skal jeg fjerne SOLGT ??
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- møffe
- Indlæg: 130
- Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 23:25
- Geografisk sted: Lolland, i udkanten af DK
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: GSA 1984
Gjort nu
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- Boxer
- Indlæg: 111
- Tilmeldt: tors 7. sep 2017 11:43
- Geografisk sted: Aarhus
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: GSA 1984
Ooh, bare man dog var 30 år yngre og havde en/et opvarmet garage/værksted. Så ville det have været et drømmeprojekt for mig.
En GS/A er jo en fuldblods Citroën.
Har lige siddet og studeret billedet af instrumentbrædtet. Minderne vælter frem. I følge mine biloplevelser er det det mest velfungerende instrumentbrædt, jeg har oplevet. Satellitterne er geniale og betjeningsvenlige. Gearskiftet superpræcist. Arrangementet med håndbremsen er lidt specielt, men også super velfungerende med sikker bremse-virkning, da klodserne jo sidder lunt og tørt dybt inde i motorrummet.
Ok, der skal nok være en del pladearbejde i bunden, og nye dele er nok svære at skaffe, men meget kan altså håndlaves af 0,9 mm koldvalset autoplade.
Køleluftkasserne omkring motoren er vist kun 0,6 mm plade, eller husker jeg forkert?
En GS/A er jo en fuldblods Citroën.
Har lige siddet og studeret billedet af instrumentbrædtet. Minderne vælter frem. I følge mine biloplevelser er det det mest velfungerende instrumentbrædt, jeg har oplevet. Satellitterne er geniale og betjeningsvenlige. Gearskiftet superpræcist. Arrangementet med håndbremsen er lidt specielt, men også super velfungerende med sikker bremse-virkning, da klodserne jo sidder lunt og tørt dybt inde i motorrummet.
Ok, der skal nok være en del pladearbejde i bunden, og nye dele er nok svære at skaffe, men meget kan altså håndlaves af 0,9 mm koldvalset autoplade.
Køleluftkasserne omkring motoren er vist kun 0,6 mm plade, eller husker jeg forkert?
Venlig hilsen
Bo
Bo
- møffe
- Indlæg: 130
- Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 23:25
- Geografisk sted: Lolland, i udkanten af DK
- Diagbox: Nej
- Kontakt:
Re: GSA 1984
Som den glade ejermand siger, var den for tyve år siden, parat til maler. Projejetet gik istå grundet sygdom og andre uforudsete omstændigheder.
Den skal nok have hele turen igen, men kan starte og lyder rigtig godt. Hæve sig...? NEJ...
Bon Appetit.
Seriøse henvendelser modtages stadig.
Den skal nok have hele turen igen, men kan starte og lyder rigtig godt. Hæve sig...? NEJ...
Bon Appetit.
Seriøse henvendelser modtages stadig.