Snart på sporet igen !!
: lør 31. okt 2020 07:46
For nu to år siden købte jeg et vidunderligt hus i Ramløse. Der manglede blot, en ikke uvæsentlig ting, et værksted
Så det var bare at komme i gang...
Endeligt efter 1½ år er jeg så nået til indretningen
Det har været en meget lærerig, men til tider også slidsom proces. Jeg har, som når jeg laver Citro'ner, sat æren i selv at lave alt.
Selvfølgelig med kyndig vejledning fra fagfolk, så alt er ok.
Snart, meget snart, skal Acadianen ind i varmen og gøres færdig...
Så det var bare at komme i gang...
Endeligt efter 1½ år er jeg så nået til indretningen
Det har været en meget lærerig, men til tider også slidsom proces. Jeg har, som når jeg laver Citro'ner, sat æren i selv at lave alt.
Selvfølgelig med kyndig vejledning fra fagfolk, så alt er ok.
Snart, meget snart, skal Acadianen ind i varmen og gøres færdig...