Side 1 af 1

Snart på sporet igen !!

: lør 31. okt 2020 07:46
af Torben Willer
For nu to år siden købte jeg et vidunderligt hus i Ramløse. Der manglede blot, en ikke uvæsentlig ting, et værksted :(
Så det var bare at komme i gang...
Endeligt efter 1½ år er jeg så nået til indretningen :handgestures-thumbupright:
Det har været en meget lærerig, men til tider også slidsom proces. Jeg har, som når jeg laver Citro'ner, sat æren i selv at lave alt.
Selvfølgelig med kyndig vejledning fra fagfolk, så alt er ok.
Snart, meget snart, skal Acadianen ind i varmen og gøres færdig...

Re: Snart på sporet igen !!

: lør 31. okt 2020 09:08
af Carsten S
Det ser godt ud :handgestures-thumbupright: :auto-driving:

Re: Snart på sporet igen !!

: lør 31. okt 2020 16:21
af SRO
Det ser rigtigt lækkert ud! :handgestures-thumbupright:

....men hvor er liften? :o :handgestures-thumbupright:

Det er ganske tilfredsstillende at gøre det selv, som man siger. Du har nok være igennem nogle frustrerende perioder, når det ikke er noget du laver til hverdag, men det er herligt at kunne selv. Næste gang går det lettere og hurtigere.

Re: Snart på sporet igen !!

: lør 31. okt 2020 20:14
af Torben Willer
Liften står da under bilen :dance:

Re: Snart på sporet igen !!

: lør 31. okt 2020 22:36
af SRO
Luksus, men er der lofthøjde til det?
- men du har da skiftet vinduerne i bygningen ud og fået monteret et I-jern i loftet ;-)

I øvrigt fornuftig størrelse udhæng på bygningen!

Re: Snart på sporet igen !!

: søn 1. nov 2020 20:22
af Torben Willer
Ja utroligt hvad lidt gips og maling kan køre :whistle:

Næ nej, det er mit nuværende gamle værksted, hvor kalvene måtte vige pladsen...

Det bliver bare super, nu hvor jeg kan gå fra huset og direkte ud i værkstedet :handgestures-thumbupright: