Overtræk

Besvar
Jesper
Indlæg: 10
Tilmeldt: ons 15. mar 2017 08:59
Kontakt:

Overtræk

Ulæst indlæg af Jesper » man 10. apr 2017 16:28

Hej jeg har brug for et råd, min Dyane står i en garage nu her, men den er åben i to af siderne.

Jeg har tænkt på at smide et overtræk på bilen, for ikke at skulle vaske den så tit (Det blæser lidt på vestkysten :P )
Men spørgsmålet er om bilen har godt af det? Og hvilket et overtræk man skal smide på?

Det er kun her i foråret og sommer der står hjemme, ellers står den i op varmet hal i vinter hi.

Brugeravatar
posh
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs 28. feb 2017 08:03
Geografisk sted: kolding
Kontakt:

Re: Overtræk

Ulæst indlæg af posh » tirs 11. apr 2017 08:23

sikkert noget i denne stil, hvis det skal være godt http://www.castrolshop.dk/shop/outdoor- ... -336p.html
C4 B7 1,6HDI 8V seduction 2012, nu 83000 km radio udskiftet til en god Android fra Kina med DAB+ GPS bakkamera og 10,5" skærm
nu fik den så en over næsen, pga et knækket spændebånd ved trækaksel og en knækket baqgfjeder må den til omsyn, men den kører og ser stadig ud som en ny bil ud og indvendig, ikke så ringe endda :D


de sværeste fejl at rette er dem der ikke er der😿

SRO
Moderator
Indlæg: 1903
Tilmeldt: søn 19. feb 2017 19:13
Geografisk sted: København
Diagbox: Ja
Kontakt:

Re: Overtræk

Ulæst indlæg af SRO » tirs 11. apr 2017 22:44

Er det bilen eller garagen der er åben i siderne?

Hvis det er garagen... er det så ikke mere en carport?

Hvis det er bilen som står åben i den ene side, så er den da godt ventileret :-)

Hvis du smider en tæt dug over bilen, vil jeg klart anbefale et par fugtposer inde i bilen... hæng dem op over en spand og tøm ind imellem (hvis der altså kommer vand)

Jesper
Indlæg: 10
Tilmeldt: ons 15. mar 2017 08:59
Kontakt:

Re: Overtræk

Ulæst indlæg af Jesper » ons 12. apr 2017 12:18

Nej det er nu heldigvis garagen der er åben i siderne..

Jeg tror bare det skal være en dug der tager det værste støv, så bilen ikke bare står og bliver beskidt når der ikke køres i den.

Den skulle gerne ud at kører nogle gange i løbet af en ugen, hvis vejretver til det?! Så tror ikke det er nødvendigt med fugtposer?

Besvar