Side 1 af 1
Gæt en ubehagelighed ;-)
: søn 26. feb 2017 22:36
af Klaus Fage-Fjord
Re: Gæt en ubehagelighed ;-)
: man 27. feb 2017 10:07
af SRO
Pas! - jeg giver fortabt, men måske andre kan byde ind.
Re: Gæt en ubehagelighed ;-)
: man 27. feb 2017 10:26
af Frankmich
Skal den renoveres
Re: Gæt en ubehagelighed ;-)
: man 27. feb 2017 11:17
af SRO
Frankmich skrev: ↑man 27. feb 2017 10:26
Skal den renoveres
Det er da ikke ubehageligt

men (dyr) råhygge.
Re: Gæt en ubehagelighed ;-)
: man 27. feb 2017 12:50
af zitrosan
Gad vide om ikke det er navnet på kileremmen ??
Re: Gæt en ubehagelighed ;-)
: man 27. feb 2017 13:29
af Klaus Fage-Fjord
YES 