Varmeapparat
-
- Indlæg: 74
- Tilmeldt: tors 2. mar 2017 17:05
- Geografisk sted: København K
- Diagbox: Ja
- Version: 7.62
- Kontakt:
Varmeapparat
Den velkendte fejl med sikringen i motorrummet der smelter har jeg nu fået fikset med en sikringsholder ude for boksen. Der er strøm på sikringen men varmeapparatet (den store udgave med fuldautomatisk og aircon) virker ikke - det gjorde det før selv om jeg skulle skifte sikringer i tide og utide. Tænker at problemet har flyttet sig og det evt. er et relæ den er gal med denne gang. Har andre været uden for noget lignende og har en idé om hvor jeg skal fejlsøge? Kan det være relæ 821 ved handskerummet eller er det selve blæsermotoren der har kortsluttet det hele?
Daily driver: Citroën Xantia HDi Hydractive II 1999 og Citroën XM V6 Aut, 1996
Renoveringsprojekt: Citroën DS23, 1974
Diagbox/Lexia V 7.62, Hjørring
Mobil: 22 55 88 87
Renoveringsprojekt: Citroën DS23, 1974
Diagbox/Lexia V 7.62, Hjørring
Mobil: 22 55 88 87
- Carsten S
- Site Admin
- Indlæg: 1765
- Tilmeldt: ons 8. feb 2017 20:33
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Re: Varmeapparat
Blæsermotoren kan du nemt teste, ved at give den strøm direkte.
Er der forsyning derned overhovedet?
Er der forsyning derned overhovedet?
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.