Den nye dyt
-
- Geografisk sted: Næstved
- Diagbox: Ja
- Version: 7.62
- Kontakt:
Den nye dyt
Vil da lige vise den frem. Så mangler jeg bare 4 alufælge med sommerdæk :-)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)
-
- Moderator
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Re: Den nye dyt
Det er jo altid rart, når nogen vil vise den frem Fin ser den ud!
Sådan en C5'er kører bare dejligt - pt. kører jeg desværre ikke C5, men når jeg skal en anden bil, står en C5'er absolut på listen over mulighederne... pt. er brugtvognspriserne bare stukket af
Det eneste jeg kan komme på af "negative ting" fra den 2,0 benzin udgave jeg havde var:
1. Bilen er lidt sidevindsfølsom - min var en "hatchback", så det er måske værre eller bedre på en st.car.
2. For lav gearing og deraf for høje omdrejninger på motorvej. Kører man 130 km/h er støjniveauet fra motoren til den høje side. Den udfordring "mangler" jo nok på en dieseludgave
Bortset fra det har jeg faktisk kun positivt at sige om en C5 - og så er den relativt billig at vedligeholde, men sådan er det jo med de fleste franske biler.
Sådan en C5'er kører bare dejligt - pt. kører jeg desværre ikke C5, men når jeg skal en anden bil, står en C5'er absolut på listen over mulighederne... pt. er brugtvognspriserne bare stukket af
Det eneste jeg kan komme på af "negative ting" fra den 2,0 benzin udgave jeg havde var:
1. Bilen er lidt sidevindsfølsom - min var en "hatchback", så det er måske værre eller bedre på en st.car.
2. For lav gearing og deraf for høje omdrejninger på motorvej. Kører man 130 km/h er støjniveauet fra motoren til den høje side. Den udfordring "mangler" jo nok på en dieseludgave
Bortset fra det har jeg faktisk kun positivt at sige om en C5 - og så er den relativt billig at vedligeholde, men sådan er det jo med de fleste franske biler.
-
- Kontakt:
Re: Den nye dyt
Hvordan er det gået med bilen det første år du har haft den? Hvilke problemer/reperationer er der blevet lavet på den?