Den nye dyt

Besvar
jixxel
Indlæg: 193
Tilmeldt: man 21. maj 2018 07:39
Geografisk sted: Næstved
Diagbox: Ja
Version: 7.62
Kontakt:

Den nye dyt

Ulæst indlæg af jixxel » man 13. feb 2023 11:42

Vil da lige vise den frem. Så mangler jeg bare 4 alufælge med sommerdæk :-)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
mig og min CITROËN C5 II (RC_) - 1.6 HDi (RC9HZB) (109Hk) men med 2010 motor nu med lexia, hvis jeg kan finde det på youtube så kan jeg lave det :-). .... jeg overvejede om den kunne give en lyd når der var nye indlæg... men igen så ville jeres telefon larme hele tiden med alle de spørgsmål jeg har :-)

SRO
Moderator
Indlæg: 1941
Tilmeldt: søn 19. feb 2017 19:13
Geografisk sted: København
Diagbox: Ja
Kontakt:

Re: Den nye dyt

Ulæst indlæg af SRO » tirs 14. feb 2023 14:08

Det er jo altid rart, når nogen vil vise den frem :D Fin ser den ud!

Sådan en C5'er kører bare dejligt - pt. kører jeg desværre ikke C5, men når jeg skal en anden bil, står en C5'er absolut på listen over mulighederne... pt. er brugtvognspriserne bare stukket af ;)

Det eneste jeg kan komme på af "negative ting" fra den 2,0 benzin udgave jeg havde var:
1. Bilen er lidt sidevindsfølsom - min var en "hatchback", så det er måske værre eller bedre på en st.car.
2. For lav gearing og deraf for høje omdrejninger på motorvej. Kører man 130 km/h er støjniveauet fra motoren til den høje side. Den udfordring "mangler" jo nok på en dieseludgave :lol:

Bortset fra det har jeg faktisk kun positivt at sige om en C5 - og så er den relativt billig at vedligeholde, men sådan er det jo med de fleste franske biler.

John59
Indlæg: 135
Tilmeldt: tors 3. aug 2023 13:31
Kontakt:

Re: Den nye dyt

Ulæst indlæg af John59 » ons 14. feb 2024 16:18

Hvordan er det gået med bilen det første år du har haft den? Hvilke problemer/reperationer er der blevet lavet på den?

Besvar