Bil gået død
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Bil gået død
Her i dag da jeg kom hjem fra arbejde og indkøb bakkede jeg bilen på plads som vanligt… i dag gik det dog ikke så godt
Den havde kørt fint hele vejen, ingen beskeder eller lamper lysende osv.
Den skal synes ultimo november og belært af tidligere syn får bilen ind i mellem, når den er godt gennemvarm lige en stille og rolig acceleration op på vel små 4000 o/min for så lige at stå et par minutter inden den slukkes… alt dette uden nogen nævneværdig røg
I dag gik den ud da jeg slap gassen - og nu vil den ikke starte.
Jeg prøvede at starte med det samme, men der virkede den næsten ikke til at ville dreje rundt
Jeg valgte at se efter olie, vand osv - alt så fint ud og der er ej heller nogle utætheder at se
Jeg har et par gange siden efter nedkøling prøvet at starte igen - den tørner fint, men starter ikke.
I morgen vil jeg smide lader på batteriet for at undgå economy mode og så sætte testeren på…
Nogle ideer til hvor jeg skal starte?
Er det min næsten nye EGR der er død?
Eller er det måske en sensor for brændsofttryk?
Håber der er lagret en brugbar fejlkode så jeg kan fejlsøge uden alt for meget gætteri
Den havde kørt fint hele vejen, ingen beskeder eller lamper lysende osv.
Den skal synes ultimo november og belært af tidligere syn får bilen ind i mellem, når den er godt gennemvarm lige en stille og rolig acceleration op på vel små 4000 o/min for så lige at stå et par minutter inden den slukkes… alt dette uden nogen nævneværdig røg
I dag gik den ud da jeg slap gassen - og nu vil den ikke starte.
Jeg prøvede at starte med det samme, men der virkede den næsten ikke til at ville dreje rundt
Jeg valgte at se efter olie, vand osv - alt så fint ud og der er ej heller nogle utætheder at se
Jeg har et par gange siden efter nedkøling prøvet at starte igen - den tørner fint, men starter ikke.
I morgen vil jeg smide lader på batteriet for at undgå economy mode og så sætte testeren på…
Nogle ideer til hvor jeg skal starte?
Er det min næsten nye EGR der er død?
Eller er det måske en sensor for brændsofttryk?
Håber der er lagret en brugbar fejlkode så jeg kan fejlsøge uden alt for meget gætteri
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Bil gået død
Det er da bare tandremmen
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Tandremmen er knap 2 år gammel og med ca 55 tkm på klokken burde det vist ikke være den?
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Bil gået død
Jeg ville lave en parameter måling med testeren og tjekke Railtrykket ved starter omdrejninger.
Du er sikker på at den ikke bare mangler diesel i tanken ???
Du er sikker på at den ikke bare mangler diesel i tanken ???
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Jo tak - der er ca en halv tank tilbage…
Ja, må se om jeg kan få den gamle pc til at makke ret og undgå at tappe batteriet helt på bilen, derfor vil jeg sætte laderen på i morgen tidlig og sørge for at det er fuldt opladet
Ja, må se om jeg kan få den gamle pc til at makke ret og undgå at tappe batteriet helt på bilen, derfor vil jeg sætte laderen på i morgen tidlig og sørge for at det er fuldt opladet
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- JensNo
- Indlæg: 355
- Tilmeldt: ons 23. maj 2018 14:41
- Geografisk sted: Hønefoss
- Diagbox: Ja
- Version: V5.29
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Den skal da osse mærke at det er weekend, den starter sikkert på mandag igen
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Fejludlæsning viser intet gemt
Den har stort set altid haft de 4 gemte fejl - og så den i BSM/BSI pga a/c mangler væske
Pt står den og lader, startforsøg må være næste skridt
Om jeg kan få pc’en til noget måling der vil tiden vise
Den har stort set altid haft de 4 gemte fejl - og så den i BSM/BSI pga a/c mangler væske
Pt står den og lader, startforsøg må være næste skridt
Om jeg kan få pc’en til noget måling der vil tiden vise
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Jeg lagde mærke til i går at “bolden” til at pumpe diesel frem var blød da den var gået ud, men den ville ej heller starte selv om jeg pumpede den - og til morgen var den stadig ikke blød igen
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Hmm - slettede fejlene og prøvede at starte - den startede i første forsøg, gik lidt mærkeligt men blev hurtigt mere normal - gav dog ikke gas på noget tidspunkt, kun ren tomgang. Men uden røg at se.
Kan den have ment at den ikke fik luft nok da jeg accelererede og har slukket sig selv? Nej vel?
Kan ikke få den gamle tester til at makke ret for parameterudlæsning, kunne ellers være rart
Nu kørte den et minuts tid før jeg stoppede den igen, synes den lød “anderledes” end vanligt, men er det ikke altid sådan ting lyder når man er “nervøse” for dem?
Vil nu dobbelt checke alle væsker mv
Starter den igen må vi se på en rolig prøvetur
Kan den have ment at den ikke fik luft nok da jeg accelererede og har slukket sig selv? Nej vel?
Kan ikke få den gamle tester til at makke ret for parameterudlæsning, kunne ellers være rart
Nu kørte den et minuts tid før jeg stoppede den igen, synes den lød “anderledes” end vanligt, men er det ikke altid sådan ting lyder når man er “nervøse” for dem?
Vil nu dobbelt checke alle væsker mv
Starter den igen må vi se på en rolig prøvetur
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Bil gået død
Dejligt at du har vejhjælp, og er storkunde
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Overvejer Rejsekort og færre besvær med biler
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Men burde den ikke have lagret en fejl?
Den skal snart have skiftet olie iflg dens egen serviceindikator - om ca 3000 km - den kører jo ikke de 20.000 mellem hvert skift iflg sig selv - så det er vel ca 15.000 km siden olien blev skiftet.
Samtidig skifter jeg normalt luftfilter, oliefilter og dieselfilter - så det burde ikke være dieselfilteret tænker jeg.
Men jeg har måske bare lige ramt den på “det gale” tidspunkt?
Turbo osv har trukket upåklageligt efter jeg skiftede vaccumslangerne og fejlen er jo også væk i systemet.
Den har ikke noget olieforbrug, vand ej heller - og kører 19,50-20,50 km/l i snit over en tankfuld
Har man kørt i myldretidstrafik kan den give en røgsky kort i acceleration derefter, men kun en enkelt gang, det tænker jeg er rimeligt normalt?
Den skal snart have skiftet olie iflg dens egen serviceindikator - om ca 3000 km - den kører jo ikke de 20.000 mellem hvert skift iflg sig selv - så det er vel ca 15.000 km siden olien blev skiftet.
Samtidig skifter jeg normalt luftfilter, oliefilter og dieselfilter - så det burde ikke være dieselfilteret tænker jeg.
Men jeg har måske bare lige ramt den på “det gale” tidspunkt?
Turbo osv har trukket upåklageligt efter jeg skiftede vaccumslangerne og fejlen er jo også væk i systemet.
Den har ikke noget olieforbrug, vand ej heller - og kører 19,50-20,50 km/l i snit over en tankfuld
Har man kørt i myldretidstrafik kan den give en røgsky kort i acceleration derefter, men kun en enkelt gang, det tænker jeg er rimeligt normalt?
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Hvis nu jeg kan få den til at starte/køre igen, hvor i Diagbox skal jeg så finde parametermålingen? Det er vist version 7.57 jeg har
Jeg kunne kun finde en og der kunne man så vælge op til 10 punkter, men intet af det man kunne vælge lød til at have med brændstoftilførsel at gøre feks.
Jeg kan vælge mellem Diagbox og PP2000 - sidstnævnte er der praktisk talt intet at komme for
Diagbox giver så 2 valg - gammel eller halvgammel styreboks..
Måske jeg skulle se og lede efter en bedre pc med fungerende batteri og så en nyere version af testprogrammet?
Lige pt er finanserne bare begrænsede, min bil skal synes og fruens skiftes… så skal helst ikke bruge unødige penge pt
Men hvis bilen kan starte og holde sig kørende er det vel ikke feks tandremmen?
Frygten er jo blot hvad der så sker til syn hvis den nu bare “kører igen” uden at jeg ellers gør noget - hvis den ikke kan lide at komme helt op i omdrejningerne
Jeg kunne kun finde en og der kunne man så vælge op til 10 punkter, men intet af det man kunne vælge lød til at have med brændstoftilførsel at gøre feks.
Jeg kan vælge mellem Diagbox og PP2000 - sidstnævnte er der praktisk talt intet at komme for
Diagbox giver så 2 valg - gammel eller halvgammel styreboks..
Måske jeg skulle se og lede efter en bedre pc med fungerende batteri og så en nyere version af testprogrammet?
Lige pt er finanserne bare begrænsede, min bil skal synes og fruens skiftes… så skal helst ikke bruge unødige penge pt
Men hvis bilen kan starte og holde sig kørende er det vel ikke feks tandremmen?
Frygten er jo blot hvad der så sker til syn hvis den nu bare “kører igen” uden at jeg ellers gør noget - hvis den ikke kan lide at komme helt op i omdrejningerne
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Bil gået død
Allerførst Hvilket damnr har bilen ??
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Bil gået død
Jeg har lige tjekket min tester, med samme V7.57 som din.
Du vælger selvfølgelig Peugeot og så 407. Den skulle gerne selv finde dit vin nr.
Så vælger du DIAGBOX. Derefter "Gammel BSI" da dit DAM nummer må være lavere end 10646 (Da bilen er før 31 dec 2005)
Så køre du en fejlsøgning som normalt. Og efter den vælger du at åbne "Indsprøjtning"
Under indsprøjtning får du bl.a. valget "parametermåling". Vælg "standard". Kør den med motoren startet.
Du vælger selvfølgelig Peugeot og så 407. Den skulle gerne selv finde dit vin nr.
Så vælger du DIAGBOX. Derefter "Gammel BSI" da dit DAM nummer må være lavere end 10646 (Da bilen er før 31 dec 2005)
Så køre du en fejlsøgning som normalt. Og efter den vælger du at åbne "Indsprøjtning"
Under indsprøjtning får du bl.a. valget "parametermåling". Vælg "standard". Kør den med motoren startet.
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Jeg har lige været ude på en kort prøvetur på en 5 km uden nogen problemer overhovedet
Den startede prompte og satte ikke ud eller tændte lamper osv
Satser på i morgen at tage et par flere testture - må se om jeg kan få pc’en med på en opstart her ude inden for rækkevidde af forlængerledningen
Den startede prompte og satte ikke ud eller tændte lamper osv
Satser på i morgen at tage et par flere testture - må se om jeg kan få pc’en med på en opstart her ude inden for rækkevidde af forlængerledningen
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Nå, dagene går jo aldrig som planlagt
Fik lige en akut kørsel ud for at hente hestetrailer med hest i, da fruens bil fik en defekt..
Og de 20 km der ud for at hente og de 20 km retur med 1200 kg på krogen gik uden problemer - helt galt kan det vel ikke være så?
Men en 15 år gammel computer kan vel også bøvse ind i mellem?
Fik lige en akut kørsel ud for at hente hestetrailer med hest i, da fruens bil fik en defekt..
Og de 20 km der ud for at hente og de 20 km retur med 1200 kg på krogen gik uden problemer - helt galt kan det vel ikke være så?
Men en 15 år gammel computer kan vel også bøvse ind i mellem?
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
-
- Indlæg: 511
- Tilmeldt: tors 16. mar 2017 09:19
- Geografisk sted: Struer
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Det lyder 100% som om den tager luft ind på diesel retur slangerne. Oftest er det o-ringene på toppen af dyserne der er møre. Oftest kan man se de lækker lidt diesel. prøv at tjekke det.
Struer - kan montere/afbalancere dæk og presse hydraulikslanger
Har Diagbox 7.02
407SW 1.6HDI 2005
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
Har Diagbox 7.02
407SW 1.6HDI 2005
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
- Lars4733
- Indlæg: 1554
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Umiddelbart er der rimelig tørt omkring dyserne
Men hvad sker der ved det omtalte problem?
Da det skete virkede det som om den “løb tør” for diesel - den var jo “blød i bolden” så at sige.
Det der undrer mig er mest, at da jeg prøvede at starte den med det samme var den utroligt træg, som om starteren slet ikke kunne tørne motoren.
Nu starter den helt som den plejer - ingen uvante lyde eller andet
Men hvad sker der ved det omtalte problem?
Da det skete virkede det som om den “løb tør” for diesel - den var jo “blød i bolden” så at sige.
Det der undrer mig er mest, at da jeg prøvede at starte den med det samme var den utroligt træg, som om starteren slet ikke kunne tørne motoren.
Nu starter den helt som den plejer - ingen uvante lyde eller andet
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
-
- Indlæg: 511
- Tilmeldt: tors 16. mar 2017 09:19
- Geografisk sted: Struer
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: Bil gået død
Når retur strengen ikke er tæt, så render dieselen retur til tanken, når bilen er stoppet.
Struer - kan montere/afbalancere dæk og presse hydraulikslanger
Har Diagbox 7.02
407SW 1.6HDI 2005
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
Har Diagbox 7.02
407SW 1.6HDI 2005
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011