Forskellige spørgsmål om fif osv..
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Forskellige spørgsmål om fif osv..
Hej igen
Her i sommervarmen kan man mere tydeligt mærke at min bil ikke altid trækker helt som den skal.. den melder ikke fejl i display undervejs dog.
Det der sker når det bliver varmt er, at den bliver mere sløv i optrækket, så jeg har lidt mistanke om noget utæt vacuumslange.
Som jeg forstår det sidder der en lille styring af dette omme bag på motoren - er den nogenlunde til at gå til og er det til skifte vacuumslangerne uden de store udfordringer?
Jeg kan se at Biltema har en rulle med 3 mtr vacuumslange i 4mm for 47 kr - det har jeg fået fortalt snildt kan bruges - nogen der kan be- eller afkræfte dette?
Jeg ved der går en slange frem til den "aktuator" der sidder ved turboen og den går så rundt ned under luftfilteret og fortsætter vel så om til den omtalte "styring" - sidder den bag på motoren under egr-køleren eller? Jeg synes ikke at kunne finde tegninger og/eller videoer om denne..
Men går der flere og hvor finder man dem nemmest? Og kan de skiftes uden at skille alt for meget ad?
Det næste - jeg skal jo se og tage mig sammen og skifte min EGR-ventil - i den forbindelse har jeg se at den køleslange der går fra EGR-køler og ned under denne - den hedder vist 1317N7 - er næsten knækket sammen, så den tænker jeg at skifte ud i samme omgang, det kan måske være med til at bilen ikke kører helt optimalt i varmen, hvis ikke EGR-køleren har fuldt flow på kølervæsken?
Bilen kører i snit ca 19 km/l ved blandet kørsel - også inkl 130 km/t på motorvejen, den ryger ikke, bruger ej heller vand og/eller olie - har i skrivende stund kørt ca 365.000 km
Den føles som at den regenererer for hver ca 250-500 km afhængig af kørsel.. - det er vel ok for en ældre bil?
Her i sommervarmen kan man mere tydeligt mærke at min bil ikke altid trækker helt som den skal.. den melder ikke fejl i display undervejs dog.
Det der sker når det bliver varmt er, at den bliver mere sløv i optrækket, så jeg har lidt mistanke om noget utæt vacuumslange.
Som jeg forstår det sidder der en lille styring af dette omme bag på motoren - er den nogenlunde til at gå til og er det til skifte vacuumslangerne uden de store udfordringer?
Jeg kan se at Biltema har en rulle med 3 mtr vacuumslange i 4mm for 47 kr - det har jeg fået fortalt snildt kan bruges - nogen der kan be- eller afkræfte dette?
Jeg ved der går en slange frem til den "aktuator" der sidder ved turboen og den går så rundt ned under luftfilteret og fortsætter vel så om til den omtalte "styring" - sidder den bag på motoren under egr-køleren eller? Jeg synes ikke at kunne finde tegninger og/eller videoer om denne..
Men går der flere og hvor finder man dem nemmest? Og kan de skiftes uden at skille alt for meget ad?
Det næste - jeg skal jo se og tage mig sammen og skifte min EGR-ventil - i den forbindelse har jeg se at den køleslange der går fra EGR-køler og ned under denne - den hedder vist 1317N7 - er næsten knækket sammen, så den tænker jeg at skifte ud i samme omgang, det kan måske være med til at bilen ikke kører helt optimalt i varmen, hvis ikke EGR-køleren har fuldt flow på kølervæsken?
Bilen kører i snit ca 19 km/l ved blandet kørsel - også inkl 130 km/t på motorvejen, den ryger ikke, bruger ej heller vand og/eller olie - har i skrivende stund kørt ca 365.000 km
Den føles som at den regenererer for hver ca 250-500 km afhængig af kørsel.. - det er vel ok for en ældre bil?
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
-
- Indlæg: 511
- Tilmeldt: tors 16. mar 2017 09:19
- Geografisk sted: Struer
- Diagbox: Ja
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Prøv at tjekke at der er "hul igennem" den vacuumslange der går fra aktuatur ved turbo til ventil på bagsiden af motoreren. Min har smeltet sammen, så der ikke var ordentlig hul gennem slangen. Ventil og vacuumtank kan let tilgåes fra undersiden af bilen.
Struer - kan montere/afbalancere dæk og presse hydraulikslanger
Har Diagbox 7.02
407SW 1.6HDI 2005
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
Har Diagbox 7.02
407SW 1.6HDI 2005
Renault Scenic III 7sæder 1.5dci 2011
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Altså når jeg starter motoren hiver den aktuatorens stang tilbage, så noget hul må der være..
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Er der slet ikke en arbejdstegning eller lign af den montage af vaccumslanger osv til bla turboen?
Jeg synes at have søgt på alverdens sider uden at finde information om vaccum slangerne?
Er det bare en alm vaccumslange som feks den Biltema har til 46,90 for 3 mtr? Eller er der specielle krav?
Og laves nedefra? Kan det gøres hvis bilen står på bukke og man ligger under den eller er lift/grav nødvendigt?
Det virker helt klart som om min turbo ikke køre på fulde omdrejninger når det er varmt og motor er varm.
Som skrevet er der ingen røg at se, lige som der ikke er olie eller vandforbrug.
Så tænker det meget vel kan hænge sammen med at vaccum ikke virker i den ene eller anden ende (eller slangen)
Så må se og få købt slange ind hvis det er sådan en fra Biltema, så er det jo nemmest blot at skifte den for nemheds skyld.
Jeg synes at have søgt på alverdens sider uden at finde information om vaccum slangerne?
Er det bare en alm vaccumslange som feks den Biltema har til 46,90 for 3 mtr? Eller er der specielle krav?
Og laves nedefra? Kan det gøres hvis bilen står på bukke og man ligger under den eller er lift/grav nødvendigt?
Det virker helt klart som om min turbo ikke køre på fulde omdrejninger når det er varmt og motor er varm.
Som skrevet er der ingen røg at se, lige som der ikke er olie eller vandforbrug.
Så tænker det meget vel kan hænge sammen med at vaccum ikke virker i den ene eller anden ende (eller slangen)
Så må se og få købt slange ind hvis det er sådan en fra Biltema, så er det jo nemmest blot at skifte den for nemheds skyld.
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Testeren melder om fejl på den enhed der giver vaccum, men er der sandsynlighed for at det kan være en utæt slang eller skal jeg få købt en ny vaccumdel hjem?
Når bilen er kold trækker den fint, men når den bliver varmere mister den ligesom pusten - den kan stadig køre de 130 på motorvejen, men er lidt længere om at komme der op..
Jeg har erfaret at når det er, så skal jeg undlade at give for meget gas, så trækker den faktisk bedre end hvis jeg træder til.. - kan det være vaccum delen eller EGR? Eller begge?
Et tillægsspørgsmål - skift af vaccum slanger - skal det være en bestemt længde eller kan jeg godt lade den gå op af bagvæggen og følge luftindtagets slanger i stedet for at fumle den under brændstoffilter osv?
Når bilen er kold trækker den fint, men når den bliver varmere mister den ligesom pusten - den kan stadig køre de 130 på motorvejen, men er lidt længere om at komme der op..
Jeg har erfaret at når det er, så skal jeg undlade at give for meget gas, så trækker den faktisk bedre end hvis jeg træder til.. - kan det være vaccum delen eller EGR? Eller begge?
Et tillægsspørgsmål - skift af vaccum slanger - skal det være en bestemt længde eller kan jeg godt lade den gå op af bagvæggen og følge luftindtagets slanger i stedet for at fumle den under brændstoffilter osv?
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- JensNo
- Indlæg: 354
- Tilmeldt: ons 23. maj 2018 14:41
- Geografisk sted: Hønefoss
- Diagbox: Ja
- Version: V5.29
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Har du nogensinde fået skiftet den EGR ventil og hvor mange km har bilen kørt?
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Jeg har købt den brugt for knap 1,5 år siden, ved ikke om den har været skiftet
Bilen har kørt knap 370.000 km
Men jeg har indkøbt en ny, så skal blot have fundet ud af at skifte den - har prøvet, men kunne ikke få fat i den nederste af de 2 bolte den sidder med..
Men min tester har fortalt at den sidder fast i 9% åben, det er jo lige ved at man skulle afkode den, det svarer vel næsten til at blænde den af med en plade med et hul i?
Håber på vejret vil være brugbart i weekenden så jeg kan få kigget på vaccum og EGR - det er ulempen ved at have en “ude-bil” - har ikke et sted at køre den ind.
Ellers må jeg købe et lille festtelt
Bilen har kørt knap 370.000 km
Men jeg har indkøbt en ny, så skal blot have fundet ud af at skifte den - har prøvet, men kunne ikke få fat i den nederste af de 2 bolte den sidder med..
Men min tester har fortalt at den sidder fast i 9% åben, det er jo lige ved at man skulle afkode den, det svarer vel næsten til at blænde den af med en plade med et hul i?
Håber på vejret vil være brugbart i weekenden så jeg kan få kigget på vaccum og EGR - det er ulempen ved at have en “ude-bil” - har ikke et sted at køre den ind.
Ellers må jeg købe et lille festtelt
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- JensNo
- Indlæg: 354
- Tilmeldt: ons 23. maj 2018 14:41
- Geografisk sted: Hønefoss
- Diagbox: Ja
- Version: V5.29
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Ja skift du den, den har jo været på tale i snart 3/4 årLars4733 skrev: ↑ons 11. aug 2021 17:42Jeg har købt den brugt for knap 1,5 år siden, ved ikke om den har været skiftet
Bilen har kørt knap 370.000 km
Men jeg har indkøbt en ny, så skal blot have fundet ud af at skifte den - har prøvet, men kunne ikke få fat i den nederste af de 2 bolte den sidder med..
Men min tester har fortalt at den sidder fast i 9% åben, det er jo lige ved at man skulle afkode den, det svarer vel næsten til at blænde den af med en plade med et hul i?
Håber på vejret vil være brugbart i weekenden så jeg kan få kigget på vaccum og EGR - det er ulempen ved at have en “ude-bil” - har ikke et sted at køre den ind.
Ellers må jeg købe et lille festtelt
Din turbo er nok lige så tilsodet som EGR ventilen, den kan såvel også være medvirkende årsag til manglende acceleration.
"I have often noticed that people who believe in a sixth sense is rather weak on the other five"
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Victor Lewis-Smith
Hyundai Tucson
1.6 CRDI Hybrid 48V 4WD
Lexia V5.29 og VCDS NEtech
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Ja ja - skal nok
Skal bare have fundet ud af hvor meget man kan flytte/fjerne/skubbe til de ledninger og slanger der er i vejen for den nederste bolt
Håber, hvis vejret er til det, at kunne få tid og mulighed for at skifte EGR og vaccumslangerne.
Når bilen er kold og startes, så kan man se at aktuatoren ved turboen bevæger sig - når feks jeg er kommet hjem fra arbejde (80 km på motorvejen) står aktuatoren “lukket” - håber det er en slange og ikke selve vaccumenheden bag på motoren.
Bilen melder ikke om fejl med lamper eller beskeder, kun via testeren kan jeg se dem.
Kører mellem 19 og 20 km/l ved blandet kørsel inkl op til 130 på motorvejen
Men ja, jeg tænker den nok skal kaste røg fra sig hvis jeg får vaccum til at virke igen - pt er der ikke røg at se fra førerpladsen, ej heller når den får lov at arbejde
Skal bare have fundet ud af hvor meget man kan flytte/fjerne/skubbe til de ledninger og slanger der er i vejen for den nederste bolt
Håber, hvis vejret er til det, at kunne få tid og mulighed for at skifte EGR og vaccumslangerne.
Når bilen er kold og startes, så kan man se at aktuatoren ved turboen bevæger sig - når feks jeg er kommet hjem fra arbejde (80 km på motorvejen) står aktuatoren “lukket” - håber det er en slange og ikke selve vaccumenheden bag på motoren.
Bilen melder ikke om fejl med lamper eller beskeder, kun via testeren kan jeg se dem.
Kører mellem 19 og 20 km/l ved blandet kørsel inkl op til 130 på motorvejen
Men ja, jeg tænker den nok skal kaste røg fra sig hvis jeg får vaccum til at virke igen - pt er der ikke røg at se fra førerpladsen, ej heller når den får lov at arbejde
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Uden garanti, så er der her lidt vaccumslange størrelse. I det mindste de 3 som går til vaccum magnetventilen
https://www.autodoc.dk/era/15097692
https://www.autodoc.dk/era/15097692
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Jeg har checket størrelsen oppe ved aktuatoren ved turboen, så den er på plads, men tak
Har blot købt 3 mtr vaccumslange i Biltema, tænker/håber den kan bruges? Diameter passer på nævnte aktuator, forventer det er samme størrelse i begge ender
Der er 3 studser? Er de alle i brug? Og til hvad?
Jeg har forstået det som at den viste enhed selv laver vaccum? Eller trækker den fra bremsesystemet?
Og i så fald - hvad er den sidste slange så til?
Har blot købt 3 mtr vaccumslange i Biltema, tænker/håber den kan bruges? Diameter passer på nævnte aktuator, forventer det er samme størrelse i begge ender
Der er 3 studser? Er de alle i brug? Og til hvad?
Jeg har forstået det som at den viste enhed selv laver vaccum? Eller trækker den fra bremsesystemet?
Og i så fald - hvad er den sidste slange så til?
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Carsten S
- Site Admin
- Indlæg: 1765
- Tilmeldt: ons 8. feb 2017 20:33
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Den har en konstant vacuum ind og en reguleret vacuum ud (til aktuatoren). Den sidste studs er bare en udluftning til det fri så stemplet kan bevæge sig.
Bilen har ét samlet vacuumsystem trukket af en pumpe drevet af knastakslen. Der plejer at sidde en kontraventil på bremseforstærkeren, så en defekt turbo/EGR regulator ikke kan fjerne bremseassistancen.
Bilen har ét samlet vacuumsystem trukket af en pumpe drevet af knastakslen. Der plejer at sidde en kontraventil på bremseforstærkeren, så en defekt turbo/EGR regulator ikke kan fjerne bremseassistancen.
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Så der bør sidde 2 slanger til systemet? En oppe fra bremseforstærkeren/vaccumpumpen og en der går derfra og op til aktuatoren?Carsten S skrev: ↑tors 12. aug 2021 08:23Den har en konstant vacuum ind og en reguleret vacuum ud (til aktuatoren). Den sidste studs er bare en udluftning til det fri så stemplet kan bevæge sig.
Bilen har ét samlet vacuumsystem trukket af en pumpe drevet af knastakslen. Der plejer at sidde en kontraventil på bremseforstærkeren, så en defekt turbo/EGR regulator ikke kan fjerne bremseassistancen.
Den sidste - vel den store studs - vil være "tom"?
Så hvis jeg til en start for en sikkerheds skyld skifter de 2 slanger, så kan de jo udelukkes - hvis det ikke afhjælper aktuatorens påvirkning af turboen kan det jo så være enten aktuatoren (sådan en har jeg faktisk også købt..) - eller også er det vaccumstyringen af aktuatoren der fejler..
Hvis jeg ønsker at skifte aktuatoren ser det ud til at jeg skal have olierøret af til turboen - hvad sidder der af pakninger i sådan et der evt skal skiftes før det genmonteres? Lidt dumt at skille ad hvis der skal skiftes pakninger inden det samles igen..
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- Carsten S
- Site Admin
- Indlæg: 1765
- Tilmeldt: ons 8. feb 2017 20:33
- Geografisk sted: 8653 Them
- Diagbox: Ja
- Version: 8.xx
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Der sidder sikkert 3 slanger. Den ene ender et stykke derfra i det fri, for at ventilen ikke skal suge for meget skidt til sig.
Aktuatoren er nem at teste med en vacuumpistol. Noget ala denne er rigtig god til den slags fejlsøgning; https://www.biltema.dk/bil---mc/varkste ... 2000040925
Nu har jeg ikke læst alt igennem, men ved du rent faktisk hvad den laver af ladetryk under belastning?
Aktuatoren er nem at teste med en vacuumpistol. Noget ala denne er rigtig god til den slags fejlsøgning; https://www.biltema.dk/bil---mc/varkste ... 2000040925
Nu har jeg ikke læst alt igennem, men ved du rent faktisk hvad den laver af ladetryk under belastning?
2001 Citroën C5 V6 Aut.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
2007 Citroën C5 V6 Aut.
Diagbox V8.xx, V9.xx original, VCDS, Ford/Mazda IDS, Actia MultiDiag 2018.
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Dertil må jeg svare nej.. min pc til testeren kan kun fungere med ledning isat - så det ville kun være holdende hjemme i indkørslen..
Men det lyder til at være "rimeligt simpelt" at hæve bilen og kravle ind under og så skifte vaccumslangen til aktuatoren - evt også den ovre fra pumpen - og så se hvad det måtte have af indvirkning - en rulle slange kostede ikke mange basseører - jeg tænker ikke det kan skade?
Jeg har ikke kunne finde specifikationer for slangen der sidder originalt ud over at det ser ud til at den er formet til at gå rundt om hjørne osv på motoren. Men som skrevet tidligere tænker jeg en ny slange vel kan føres enkelt uden om motoren og bevægelige og varme dele og over til aktuatoren?
Som skrevet - når bilen koldstartes kan jeg se at aktuatoren trækkes et stykke ned - når jeg kommer hjem med varm bil ser det ud til at den ikke er trukket ned længere - så når bilen bliver gennemvarm mister den vaccummet et sted.
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Så det ligner en "alm" kobberskive på ca 12x18x3 mm.. der skal så bruges 4 ser det ud til?mikhan skrev: ↑tors 12. aug 2021 09:41Lars se vedr. olierøret
http://www.catcar.info/peugeot/?lang=en ... I9PQ%3D%3D
For det er vel korrekt de ikke genanvendes?
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Dumt at genbruge Men ja der står 12,2 mm hvilket passer med at Banjoboltene nr 5 og 6 er 12 mm udvendigtLars4733 skrev: ↑tors 12. aug 2021 10:04Så det ligner en "alm" kobberskive på ca 12x18x3 mm.. der skal så bruges 4 ser det ud til?mikhan skrev: ↑tors 12. aug 2021 09:41Lars se vedr. olierøret
http://www.catcar.info/peugeot/?lang=en ... I9PQ%3D%3D
For det er vel korrekt de ikke genanvendes?
Ja 4 stk PLUS de 2 du taber ned i perlegruset
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- mikhan
- Moderator
- Indlæg: 2393
- Tilmeldt: man 27. feb 2017 08:33
- Geografisk sted: Vestlolland 4913
- Diagbox: Ja
- Version: V.9.125 + andre
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Lars se denne omkring vacuumslangerne
http://www.catcar.info/peugeot/?lang=en ... I9PQ%3D%3D
http://www.catcar.info/peugeot/?lang=en ... I9PQ%3D%3D
mikhan = Mikael Hansen
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001 ca. 252.000 km.. VF7N2RFN173308494 Skrottet.
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 365.000 km. (Ex. kone bil) Skrottet.
Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 (Rev C/ V8.55/9.68 m.fl) Skal du have en udlæsning så, send en besked
Flash af gammelt rev B til det nyere rev C udføres online inkl. ny software..
- Lars4733
- Indlæg: 1544
- Tilmeldt: tirs 25. jul 2017 08:21
- Geografisk sted: 4733 Tappernøje
- Diagbox: Ja
- Version: 8.55 - 7.62
- Kontakt:
Re: Forskellige spørgsmål om fif osv..
Ja, den har jeg set før. Men den siger jo ikke så meget om "kravene" til slangerne.. er alm vaccumslange til bil alt rigeligt eller skal den være varme/olie bestandig feks..mikhan skrev: ↑tors 12. aug 2021 10:40Lars se denne omkring vacuumslangerne
http://www.catcar.info/peugeot/?lang=en ... I9PQ%3D%3D
Peugeot 307 1.6 2007
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD Aut