Side 1 af 1

Ny bruger

: ons 5. jul 2017 10:05
af Finn Larsen
Er dette Forum en afløser for Citronik, et supplement eller en konkurrent eller hvad?

Ejer af en Citroen CX 25 Gti Turbo 2 fra 1989

Re: Ny bruger

: ons 5. jul 2017 10:55
af mikhan
Finn Larsen skrev:
ons 5. jul 2017 10:05
Er dette Forum en afløser for Citronik, et supplement eller en konkurrent eller hvad?

Ejer af en Citroen CX 25 Gti Turbo 2 fra 1989
Læs og forstå ;) ;)
http://citronik.prophpbb.com/topic3938.html

Re: Ny bruger

: ons 5. jul 2017 11:22
af posh
Finn Larsen skrev:
ons 5. jul 2017 10:05
Er dette Forum en afløser for Citronik, et supplement eller en konkurrent eller hvad?

Ejer af en Citroen CX 25 Gti Turbo 2 fra 1989
lidt af det hele, men pt. kører de jo nærmest parløb "næsten"

Re: Ny bruger

: ons 5. jul 2017 17:36
af Carsten S
Velkommen til, Finn :auto-driving:

Re: Ny bruger

: tirs 30. jan 2018 21:32
af møffe
Velkommen, herfra udkanten af Danmark...