Hvilken fejlkode læser

Herunder også Lexia og Peugeot Planet 2000.
Alle spørgsmål vedr. testere stilles her.
Besvar
PKS
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 3. mar 2024 08:21
Kontakt:

Hvilken fejlkode læser

Ulæst indlæg af PKS » søn 3. mar 2024 08:36

Hej jeg har en C5 fra 08, bilen kører fint så.kan ikke se nogen grund til at jeg skal af med den lige foreløbigt.

Dog er det en gammel bil og den får lidt her og der... jeg kunne godt tænke mig at forstå mere af de fejl der kommer fra den, og har overvejet at købe en ODB2 til Bluetooth ....

Men er det, det rigtige og er der en bestem type/version man skal bruge til den?? Kan i evt også anbefale hvilken app i bruger??

Jeg vil ikke bruge alverdens penge på det, bare så jeg kan få en indikation af hvad der er galt.. eg. Hvis der er dyse fejl så skriver den på skærmen at der er fejl med udstødnings systemet... men det kunne være rart og vide at det er i dyse systemet og evt hvilken det er.

Håber i kan hjælpe!!

cit-rotti
Indlæg: 174
Tilmeldt: ons 26. dec 2018 17:36
Geografisk sted: Deutschland Würzburg
Diagbox: Ja
Version: 9.150 + ältere
Kontakt:

Re: Hvilken fejlkode læser

Ulæst indlæg af cit-rotti » søn 3. mar 2024 12:03

There are many inexpensive diagnostic devices of varying quality - but only with the DIAGBOX can all PSA faults in all control units be diagnosed and all necessary "offline" repairs carried out.

All you need is a suitable laptop - which is often available - and an interface with the appropriate software.

And there are first-class helpers in this forum to make it all work - see also many posts on this.

Greetings Wolfgang

PKS
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 3. mar 2024 08:21
Kontakt:

Re: Hvilken fejlkode læser

Ulæst indlæg af PKS » tors 14. mar 2024 06:56

Thank you!!! I will try look into it...

Besvar